جانشین وزیر دفاع: برای مقابله با تهدیدات آمریکا آماده ایم

سه شنبه 11 دی 1397 - 20:32:23
جانشین وزیر دفاع: برای مقابله با تهدیدات آمریکا آماده ایم

تهران- الکوثر: جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع امروز مقابل تهدیدات آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی ایستاده است و ما کاملا برای دفاع آماده هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرتیپ قاسم تقی زاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتامیه مسابقات قرآنی وزارت دفاع که در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، با بیان این که در وزارت دفاع علاوه بر تخصص به تعهد و عمل به قرآن نیاز داریم، گفت: سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت که هر چه در عملیات فاو اتفاق افتاد و هر آنچه اخیرا توسط مدافعان حرم در عراق و سوریه و الحدیده رخ داد نتیجه قرائت قرآن رزمندگان در وسط میدان جنگ بود.
جانشین وزیر دفاع با بیان این که تسلیحات ساخته شده در ایران با توکل بر خداوند و تلاوت قرآن ساخته شده اند، گفت: وزارت دفاع امروز مقابل تهدیدات آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی قد علم کرده است و معتقدیم که اگر اتفاقی رخ دهد کاملا برای دفاع آماده هستیم.
وی با بیان اینکه تخصص تعهد و تدبیر در انتخاب مدیران وزارت دفاع در نظر گرفته خواهد شد، گفت: ما باید در تراز شهدا کار کنیم و سنگی باشیم به سمت کسانی که در جامعه ‌کارهای بدی همچون دزدی و اختلاس کردند که البته عده کمی هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 11 دی 1397 - 20:31:59