زیاد نخاله: هدف از همه طرح‌های سازش، حمایت از رژیم صهیونیستی است

دو شنبه 10 دی 1397 - 8:28:19
زیاد نخاله: هدف از همه طرح‌های سازش، حمایت از رژیم صهیونیستی است

تهران- الکوثر: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه هدف از ارائه همه طرح‌های سازش حمایت از رژیم صهیونیستی است، گفت که تک تک این طرح‌ها شکست خورده‌اند، چون اهداف حداقلی ملت فلسطین محقق نشده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «زیاد نخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه‌شب اظهار داشت : همه طرح‌های سازش یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن حمایت از رژیم صهیونیستی است.

زیاد نخاله تاکید کرد که همه این طرح‌ها با شکست مواجه شدند، چون اهداف حداقلی ملت فلسطین تحقق پیدا نکرده است.

وی در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم درباره معامله قرن نیز گفت: معامله قرن از همان ابتدا شکست خورده بود و هیچ تغییری در منطقه ایجاد نکرده است. مردم فلسطین از حق مشروع خود تا نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه دفاع خواهند کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: معامله قرن امروز عنوان جدیدی برای یک توطئه جدید و تحمیل نوعی تروریسم بر منطقه است.

زیاد نخاله ادامه داد: ما نمی‌توانیم از اصول خود چشم پوشی کنیم، لذا به مقابله با رژیم صهیونیستی تا بازگشت مردم فلسطین به کشورشان ادامه می‌دهیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال است، خاطر نشان کرد: مقاومت نشان داد که توان مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد و ملت فلسطین نیز این مقاومت را در آغوش می‌گیرند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره توان بالای مقامات در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت که اسرائیل در جنگ‌های بعدی غافلگیر خواهد شد، در جنگ‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، هیچ یک از نیروهای مقاومت در مرزها به شهادت نرسیدند که این مساله دشمن را غافلگیر کرد.

زیاد نخاله خاطر نشان کرد: از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم که به پای میز مذاکره بنشیند، در غیر این صورت فرصت مذاکره از دست خواهد رفت.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با العالم افزود: کشورهای عربی در پاسخ به چرایی مساله موجودیت «اسرائیل» در منطقه ناکام مانده‌اند.

زیاد نخاله با تاکید بر شکست توافق اسلو گفت که از این توافق چیزی به جزء هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

او گفت که «ما در برابر اشغال حقیقی رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در کرانه باختری قرار داریم.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر حمایت جمهوری اسلامی ایران و همپیمانان آن مانند حزب الله از مقاومت تاکید کرد و گفت: به دلیل همین حمایت‌ها است که مقاومت امروز در بهترین شرایط خود به سر می‌برد.

وی با تاکید بر ادامه مقاومت گفت که «ما از زیر زمین و آسمان با دشمن مقابله می‌کنیم. ما مطمئن هستیم که بر اسرائیل پیروز خواهیم شد و این رژیم نابود خواهد شد، به مقاومت ادامه می‌دهیم و عقب نخواهیم نشست.

وی با تاکید بر ادامه مقاومت گفت که «ما از زیر زمین و آسمان با دشمن مقابله می‌کنیم. ما مطمئن هستیم که با ادامه مقاومت در برابر اسرائیل پیروز خواهیم شد. این رژیم نابود شدنی است.»


دو شنبه 10 دی 1397 - 8:22:31