محمدعلی الحوثی : سازمان ملل متحد به تخلفات متجاوزان بی تفاوت است !

شنبه 8 دی 1397 - 14:6:49
محمدعلی الحوثی : سازمان ملل متحد به تخلفات متجاوزان بی تفاوت است !

تهران - الکوثر : رئیس کمیته عالی انقلاب یمن بی توجهی فرستاده سازمان ملل متحد به یمن درباره تخلفات و نقض توافقات صورت گرفته ، صلاحیت سازمان ملل رل برای نجات یمن زیر سوال می برد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در توئیتی با اشاره به تخلفات بانک مرکزی وابسته به دولت مستعفی و فراری منصور هادی در پرداخت نکردن دستمزد کارکنان نوشت : اطلاع فرستاده سازمان ملل از این موضوع، این نگرانی را برای ما به وجود آورده است که این دور زدن ها و تخلفات در توافق الحدیده هم تکرار شود.
محمد علی الحوثی در صفحه توئیتر خود نوشت : این که فرستاده سازمان ملل به یمن که دوره مسئولیت او به پایان رسیده است، از تخلفاتی مبنی بر انتقال بانک (مرکزی از صنعاء به عدن) پس از دریافت هشدار از نهادهای پولی و مالی خبر دارد، همچنین مطلع است که از آن زمان تاکنون این بانک و مسئولان آن به پرداخت حقوق ها متعهد نمانده اند، صلاحیت سازمان ملل برای نجات یمن را زیر سوال می برد. آنها (دولت مستعفی منصور هادی) دزد و سارق دستمزدهای مردم هستند. آنچه اکنون ما را نگران کرده این است که این دور زدن ها و تخلفات در توافق حدیده که تعهد به آن برای همه لازم است، تکرار شود. 
وی در توئیتی دیگر نوشت: همان طور که آنها مصلحت عمومی کشور و شهروندان را در نظر نمی گیرند، فرستاده سازمان ملل هم در راستای اجرای تصمیم های ائتلاف متجاوز با اقتصاد یمن بازی می کند. تصمیم گرفتیم بانک را منتقل کنیم حتی اگر به نقطه صفر برسد. 
محمدعلی الحوثی افزود: فرستاده سازمان ملل باید بداند، حتی اگر پرداخت حقوق کارکنان در شهر الحدیده هم صورت بگیرد، این اقدام کافی نیست؛ زیرا طبق توافق با فرستاده سازمان ملل، دستمزد همه کارکنان دستگاه های دولتی باید پرداخت شود و او به این امر متعهد شد و در اظهارات خود در این خصوص سخن گفت و این چیزی است که ما خواستار آن هستیم و هر گونه تخلف و دور زدن در این باره فایده ای ندارد و هیچ راه حلی برای بحران انسانی ایجاد نمی کند، به غیر از اینکه مسئولیت این بحران را آنها باید بپذیرند و این، جرم و جنایت های ائتلاف متجاوز و مزدوران آنها را در برابر مردم اثبات می کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 8 دی 1397 - 14:6:40