پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد

چهار شنبه 5 دی 1397 - 15:39:7
پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد

تهران - الکوثر : پیکر مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر روی دستان مردم متدین قم و علاقمندان و مقلدان ایشان به سوی آرامگاه ابدی تشییع شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مراسم تشییع پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساعت ۱۴ امروز از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز شده و با حضور پرشور مردم به سوی حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. 

علاوه بر مسولین کشوری و لشکری جمع کثیری از مردم برای وداع با پیکر این فقیه بزرگ حضور داشتند و صحن های مطهر حرم مملو از جمعیت بود. حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به نمایندگی از رئیس جمهور و دولت در این مراسم حضور داشتند. 

گفتنی است صبح امروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران نماز اقامه کرد و سپس پیکر آن مرحوم جهت تدفین به قم منتقل شد. 

آیت‌الله هاشمی شاهرودی سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن ۷۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت، عضویت در فقهای شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه و ریاست شورای حل اختلاف قوا ازجمله مسئولیت‌های آیت‌الله هاشمی شاهرودی بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 5 دی 1397 - 15:38:54