روش عجیب سناتور دموکرات برای ابراز خوشحالی از تعطیلی دولت ترامپ

یک شنبه 2 دی 1397 - 17:40:37
روش عجیب سناتور دموکرات برای ابراز خوشحالی از تعطیلی دولت ترامپ

تهران- الکوثر: «کاترین کورتس ماستو» اعلام کرد به تعداد روز‌هایی که دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، تعطیل است حقوقش را به خیریه می‌بخشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کاترین کورتس ماستو، سناتور دموکرات آمریکایی، اعلام کرد به تعداد روز‌هایی که دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، تعطیل است حقوقش را به خیریه می‌بخشد.

او اهل ایالت نوادا و نخستین لاتین‌تباری است که از این ایالت به مجلس سنای آمریکا راه یافته است. از آنجایی که وی اصالت مکزیکی دارد منتقد برنامه دونالد ترامپ برای ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک است.

کورتس ماستو بلافاصله پس از اعلام تعطیلی دولت ترامپ در توئیتر خود نوشت: «در طول دوره تعطیلی دولت نمی‌توانم حقوق بگیرم. همه ما می‌دانیم که بسیاری از کارکنان فدرال در نوادا و سایر نقاط کشور در این مدت بدون حقوق خواهند بود. حقوقم را در تمام روزهایی که دولت تعطیل است به خیریه‌ای در نوادا اهدا می‌کنم».

این سناتور دموکرات در توئیتی دیگر ترامپ را از این که «درست پیش از سال نو کشور را در بحرانی دیگر قرار داده است» مورد نکوهش قرار داد و نوشت: «باید با یکدیگر همکاری کنیم تا این مسئله فیصله یابد».

کورتس ماستو در تعطیلی پیشین دولت ترامپ در ماه ژانویه نیز حقوقش را به خیریه بخشیده بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 2 دی 1397 - 17:40:27

دسته بندی :