وزیر دفاع فرانسه : ائتلاف ضد داعش باید کار خود را ادامه دهد

جمعه 30 آذر 1397 - 17:34:57
وزیر دفاع فرانسه : ائتلاف ضد داعش باید کار خود را ادامه دهد

تهران - الکوثر : فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه روز جمعه اعلام کرد ائتلاف به اصطلاح بین المللی ضد داعش به رغم تصمیم دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن حدود دو هزار نظامی این کشور از سوریه ، کاری را بر عهده دارد که باید آن را به اتمام برساند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، فلورانس پارلی با اذعان به اینکه تصمیم رئیس جمهور آمریکا به صورت کاملا ریشه ای معادله را تغییر می دهد تاکید کرد ارزیابی پاریس بر عکس رئیس جمهور آمریکا این نیست که داعش به صورت کامل ریشه کن شده است. 
وی گفت:‌ " زمانی که ترامپ می گوید داعش از بین رفته است ما شاهد هستیم داعش به رغم اینکه دیگر مناطقی را که سال 2014 اشغال کرده بود در اختیار ندارد و قدرت خود را از دست داده است اما همچنان منطقه ای وجود دارد که عناصر داعش در آن سنگر گرفته اند ". 
وزیر دفاع فرانسه افزود: " نظر ما این است که این کار اینجا باید به اتمام برسد. ما هر تحلیلی را که از نابودی سرزمینی داعش حکایت دارد، تایید نمی کنیم. ما این حق را داریم که تحلیل های متفاوتی در این زمینه داشته باشیم. خطر این است که این کار را نا تمام بگذاریم و اجازه دهیم این گروه ها به فعالیت ها و اقدامات خود ادامه دهند ". 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 30 آذر 1397 - 17:33:15