نماینده مجلس سوریه : خروج آمریکا ، اذعان به شکست است

جمعه 30 آذر 1397 - 16:31:13
نماینده مجلس سوریه : خروج آمریکا ، اذعان به شکست است

دمشق - الکوثر : نضال الشریطی نماینده مجلس سوریه تاکید کرد عقب نشینی آمریکا از سوریه، نشانه شکست طرح های واشنگتن است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نضال الشریطی درباره تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای عقب نشینی نیروهای این کشور از سوریه گفت : این تصمیم ، به مثابه اعلام پیروزی سوریه بر تروریسم از سوی دشمن اصلی (سوریه) یعنی دونالد ترامپ است.  
الشریطی افزود : واقعیت آن است که ترامپ همانطور که کسانی که با او تعامل داشته اند و رفتارهای او را دیده اند، به شیوه ای متفاوت با روسای جمهور قبلی آمریکا عمل می کند. او در تصمیم گیری های خود با لجبازی و سرعت عمل می کند.  
وی خاطر نشان کرد : اما مسئله مهم برای ما سیاست طرح های کلی آمریکاست. تصمیم عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه، مبتنی بر سیاست آمریکا اتخاذ شد، زیرا نیروهای آمریکایی در اجرای طرح های واشنگتن در منطقه به ویژه سوریه، شکست خوردند. تصمیم عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه هم اعلام شکست آنها در جنگ سوریه و اعلام پیروزی نیروهای سوریه بر تروریسم است.  
این نماینده مجلس سوریه درباره امکان همکاری دولت سوریه با نیروهای سوریه دموکراتیک پس از عقب نشینی نیروهای آمریکایی گفت: آغوش سوریه بر روی همه فرزندانش باز است. بشار اسد رئیس جمهور سوریه کسانی را که علیه ارتش سوریه سلاح در دست گرفته بودند هم به آغوش کشور بازگرداند. زیرا بدون شک چنین افرادی فریب خورده بودند که دچار چنین شرایطی شده بودند. چه رسد به کردها که قشر اساسی از جامعه سوریه و شهروند سوریه هستند و حق دارند به آغوش کشور بازگردند. سوریه آغوش خود را بر روی این کردها باز می کند و هر کسی که بفهمد در حق کشور خود سوریه اشتباه کرده است، باید به آغوش کشور بازگردد و امروز پس از عقب نشینی آمریکا، موضع ملی اتخاذ کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 30 آذر 1397 - 15:53:16