ارزش داراییهای بن سلمان چقدراست ؟

پنج شنبه 29 آذر 1397 - 0:36:35
ارزش داراییهای بن سلمان چقدراست ؟

تهران - الکوثر : افشاگر اسرار خاندان پادشاهی سعودی موسوم به «مجتهد» میزان ثروت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و راههایی را که از طریق آن به این ثروت هنگفت رسیده است فاش کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «مجتهد» که در فضای مجازی فعالیت می کند در تازه ترین افشاگری خود به دنبال اعلام بودجه عربستان سعودی برای سال 2019 ، اعلام کرد : مجموع اموال و داراییهایی که تحت اختیار بن سلمان در حسابهای داخلی و خارجی و دارییهای غیر منقول و سهام و داراییهای دیگر قرار گرفته است به سه تریلیون ریال سعودی (800 میلیارد دلار) می رسد. 

مجتهد افزود : بن سلمان فاصله زیادی با رساندن داراییهای خود به یک تریلیون دلار ندارد و به دنبال تحقق رویای خود و تبدیل به اولی تریلیونر در تاریخ است. 

مجتهد درباره راههایی که بن سلمان این داراییها را به دست آورده است نیز گفت : او این اموال را به صورت مستقیم از درآمدهای کشور حاصل از فروش نفت و گاز و معادن و همچنین درآمدهای مالیاتی و شرکتهای دولتی و دیگر درآمدهای دولتی کسب کرده است. 

وی اضافه کرد : علاوه بر این ولیعهد سعودی صدها شرکت متعلق به تجار و شاهزادگان را تحت تصرف خود قرار داده و بخش گسترده ای از داراییهای شاهزادگان و تاجران و املاک آنها را به نفع خود مصادره کرده است. او همچنین مناقصه ها و قراردادهای داخلی و خارجی را نیز در انحصار خود قرار داده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 28 آذر 1397 - 20:22:13