شمخانی: تحریم های آمریکا با شکستی خفت بار مواجه خواهد شد

چهار شنبه 28 آذر 1397 - 18:51:3
شمخانی: تحریم های آمریکا با شکستی خفت بار مواجه خواهد شد

تهران- الکوثر: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مجموعه اقدامات خصمانه آمریکا مقاومت و ایستادگی فعال است‌.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیّت ملّی با تجلیل از نقش پیشکسوتان دفاع مقدس و شهیدان سرافراز استان خوزستان  تصریح کرد: توان علمی، قدرت دفاعی و اقتدار منطقه‌ای ایران  ناشی از تجربیات و دستیابی به راهبردهای بومی در دفاع مقدس است.

وی جوسازی و جنگ گسترده روانی علیه توان موشکی و نفود منطقه‌ای ایران را ناشی استیصال آمریکا ذکر کرد و افزود: تجربه جنگ تحمیلی به ما دیکته می‌کند که نه تنها نباید در این عرصه ذره‌ای عقب‌نشینی کنیم بلکه باید با تلاشی مضاعف توانمندی‌های بازدارنده خود را روز به روز تقویت و استحکام بخشیم. 

وی اظهار داشت: پیروزی‌های درخشان ما در عملیات طریق القدس، ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس بعد از آن شکل گرفت که ما متحد و منسجم و با تصمیم قاطع برای دفاع مجهز شدیم و با در اختیار گرفتن زمان، جغرافیا، ابزار و روش‌های ابتکاری توانستیم برتری خود را در میادین نبرد رقم بزنیم. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شکست تحریم‌های آمریکا در دوره کارتر، کلینتون و اوباما گفت: موج چهارم تحریم‌های آمریکا در دوره ترامپ با شکست خفت بارتری روبرو خواهد شد چرا که ملت ایران مصمم به ایستادگی است.

وی گفت: همانگونه که در حمله وحشیانه صدام به خوزستان تفکیکی میان قومیت‌های ساکن در این منطقه نشد و اولین شهدای مقابله با متجاوزان را عرب‌های خوزستان تقدیم کردند، در موج چهارم تحریم و جنگ اقتصادی آمریکا نیز هدف استکبار، ضربه زدن به همه ملت ایران است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 28 آذر 1397 - 18:45:34

پربازدیدها