هنیه: تلاش ها برای دور کردن کرانه باختری از مسیر مقاومت بی نتیجه بود

پنج شنبه 22 آذر 1397 - 22:45:16
هنیه: تلاش ها برای دور کردن کرانه باختری از مسیر مقاومت بی نتیجه بود

غزه- الکوثر: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تلاش های سالهای اخیر برای دور نگه داشتن کرانه باختری رود اردن از مسیر مقاومت را بی نتیجه دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسماعیل هنیه پس از حضور در مراسم یاد بود شهدای امروز فلسطینی که در کرانه باختری به شهادت رسیدند گفت: این شهدا ثابت کرده اند کرانه باختری همچنان قهرمان و وفادار به راه مقاومت باقی مانده است و تمامی عوامل سیاسی و امنیتی برای دور کردن این منطقه از مقاومت نتوانسته است این نسل قهرمان را از آرمان فلسطین دور کند.

وی افزود: آنچه امروز در کرانه باختری اتفاق افتاد بیانگر تغییر در این منطقه است یعنی کارهایی که در طول سالهای اخیر برای تضعیف کرانه باختری شد در حال پایان یافتن است تا با خون، شهادت، و مبارزه صفحه جدیدی در رویارویی با اشغالگران گشوده شود.

هنیه گفت: با افتخار و سربلندی به هموطنانمان در کرانه باختری و این خانواده های مجاهد یعنی خانواده های برغوثی و نعالوه به دلیل نقششان در تاریخ طولانی مبارزه درود می فرستیم. وقتی از صالح برغوثی سخن می گوییم سخن از فرزند عمر البرغوثی، اسیر قهرمان، برادرزاده اسیر نائل البرغوثی، و خواهر زاده اسیر جاسر البرغوثی در میان است در نتیجه ما با فهرستی از انسان های بزرگ و خانواده ای از خانواده های مجاهدان و مقاومان مواجهیم. شهید اشرف نعالوه نیز از نامش پیداست که در مسیر جهاد و شهادت شریف است. خون این جوانان، برای دیگر جوانان ما راهگشای قدس و مسجد الاقصی خواهد بود.

وی افزود: امروز به مناسبت سی و یکمین سالگرد تشکیل جنبش حماس، کرانه باختری و نوار غزه دوباره همدیگر را در آغوش کشیده اند... همانگونه که شهادت و مقاومت را در آغوش کشیده اند تا ثابت شود جان، ملت، سرنوشت و هدف واحدی دارند و به خواست خدا اهداف ما برای دست یافتن به آزادی، حق بازگشت، آزادی قدس، استقلال و اخراج اشغالگران محقق خواهد شد. معتقدم اوضاع عوض می شود و حتی این تغییر آغاز شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید  


پنج شنبه 22 آذر 1397 - 22:45:5