برگزاری «همایش حمایت از فلسطین» در اسلام آباد

پنج شنبه 22 آذر 1397 - 21:28:53
برگزاری «همایش حمایت از فلسطین» در اسلام آباد

تهران- الکوثر: همایش حمایت از فلسطین روز پنج شنبه به همت شورای همبستگی ملی پاکستان در اسلام آباد پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این همایش بسیاری از شخصیت های برجسته سیاسی، مذهبی، فعالان اجتماعی و دیپلمات هایی از کشورهای مختلف حضور داشتند.
سخنرانان پاکستانی در این همایش از دولت خواستند که سیاست خارجی خود را بر اساس خواسته بنیانگذاران پاکستان تنظمیم کند و اسرائیل را هرگز به رسمیت نشناسد و همیشه در مجامع جهانی موضع شفافی در حمایت از فلسطین اتخاذ کند.

حاضران در این همایش همچنین نگرانی عمیق خود را از تقویت لابی گری ها در حمایت از اسرائیل و اظهارات برخی از اعضای پارلمان پاکستان درباره برقراری رابطه با تل آویو اعلام و آن را خیانت به امت اسلامی قلمداد کردند.


برخی سخنرانان بر نیاز به حل و فصل اختلافات بین گروههای مختلف مذهبی تاکید کردند و خواستار مساعی مشترک برای برجسته سازی مسئله فلسطین در سطح جهانی شدند.
شخصیت های برجسته مذهبی پاکستان همچنین نگرانی عمیق خود را از اقدامات آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی از قبیل انتقال سفارت اسرائیل به قدس اشغالی اعلام و تلاش های برخی کشورهای عربی در زمینه برقراری روابط دیپلماتیک با اسرائیل را محکوم کردند. آنان همچنین از تلاش های جبهه مقاومت در فلسطین حمایت کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید  


پنج شنبه 22 آذر 1397 - 21:28:45