به سرقت رفتن سلاح های نظامیان صهیونیستی ، سوژه خنده شبکه های اجتماعی

یک شنبه 18 آذر 1397 - 15:20:51
به سرقت رفتن سلاح های نظامیان صهیونیستی ، سوژه خنده شبکه های اجتماعی

بیروت - الکوثر : به سرقت رفتن سلاح های رژیم صهیونیستی هنگام اجرای عملیات ”سپر شمال“ با موجی از خنده و تمسخر در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، برخی منابع صهیونیستی از مفقود شدن چندین قبضه سلاح متعلق به سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات موسوم به "سپر شمال" در مرز سرزمین های اشغالی و لبنان خبر دادند.
پایگاه صهیونیستی « 0404 » به نقل از برخی منابع ویژه در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سربازان اسرائیلی هنگام گشت زنی در منطقه مرزی در الجلیل غربی سلاح های خود را از دست داده اند. 
این منبع افزود: "این حادثه مهم و فضاحت بار طی عملیات سپر شمال برای ارتش اسرائیل اتفاق افتاده است و ارتش باید در این مرحله از عملیات هوشیار و آگاه باشد". به گفته این منبع سلاح های مفقود شده از نوع مسلسل خودکار "ماگ" بوده است. 
پایگاه اینترنتی مقاومت اسلامی لبنان با اشاره به خبر به سرقت رفتن سلاح های صهیونیست ها هنگام اجرای عملیات ”سپر شمال“ در مرزهای لبنان نوشت : انتشار این خبر موجی از خنده و تمسخر در میان کاربران شبکه های اجتماعی به راه انداخت. آنان با به اشتراک گذاشتن هشتگ (تعو-نضحک-عاسراییل) ”بیایید به اسرائیل بخندیم“ واکنش های متفاوتی نشان دادند. برخی پرسیدند چه کسی سلاح ها را دزدیده است؟ کاربر دیگری گفت هر لحظه می گوییم حزب الله متشکریم. کاربر دیگری نیز نوشت قهرمانان مقاومت اسلامی در حالی به خاک میهن بازگشتند که غنیمتی به بهای شکست صهیونیست ها در دست دارند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 18 آذر 1397 - 15:11:44