با وجود مذاکرات سوئد ، متجاوزان برای حمله گسترده به الحدیده آماده می شوند !

یک شنبه 18 آذر 1397 - 11:21:22
با وجود مذاکرات سوئد ، متجاوزان برای حمله گسترده به الحدیده آماده می شوند !

تهران - الکوثر : برخی منابع نظامی از نقشه نظامی گسترده متجاوزان به یمن به منظور تدارک حمله جدید و قریب الوقوع با هدف نابودی و ویرانسازی بندر الحدیده یمن خبر دادند و اعلام کردند این نقشه در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، منابع نزدیک به جنبش انصار الله یمن با اعلام این خبر افزودند : این نقشه نظامی بزرگ پس از آن طراحی شده است که متجاوزان در هرگونه پیشرفت میدانی برای تسلط بر الحدیده در نبردهای سواحل غربی شکست سنگینی خورده اند و همه تلاشهایشان ناکام مانده است. 
این منابع گفتند : کشورهای ائتلاف متجاوز آمریکایی - سعودی - اماراتی تعدادی جرثقیل را برای فعال سازی دو بندر عدن و المکلا به عنوان جایگزین بندر الحدیده فرستاده اند که عصر دیروز این جرثقیلها در این دو بندر مستقر شدند. 
آنها افزودند کشورهای متجاوز شاید در چند روز آینده پس از ویران کردن همه بنادر واقع در استانهای جنوبی ، بندر الحدیده را نیز ویران کنند و این سخنی است که خالد الیمانی رئیس هیئت ریاض در رایزنی های سوئد اعلام و بر راهکار نظامی تأکید کرد و همین رویکرد وی نیز نشانه روشنی از جدی نبودن و بی میلی آنان به برقراری صلح است.  
این منابع به کشورهای ائتلاف و سازمان ملل درباره هرگونه ماجراجویی بچگانه با توجه به اینکه رایزنی های کنونی صلح زیر نظر سازمان ملل در سوئد در حال برگزاری است هشدار دادند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 18 آذر 1397 - 10:5:49