حماس : تشکیلات خودگردان برای مقابله با صهیونیستها به مردم بپیوندد

پنج شنبه 15 آذر 1397 - 12:46:8
حماس : تشکیلات خودگردان برای مقابله با صهیونیستها به مردم بپیوندد

تهران - الکوثر : نائب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فسطین حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست به ابزاردست و چتر حمایتی اجرای طرحهای صهیونیستها تبدیل نشود و برای تحقق آرمانهای ملت فلسطین و تشکیل کشورمستقل فلسطینی تلاش کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، موسی ابومرزوق نائب رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در صفحه توئیتر خود نوشت... ما از تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم به تحقق آرمان های ملت ما کمک و از منافع واقعی فلسطین حمایت و با سیاست ها و طرح های شهرک سازی مقابله کند تا فلسطین به کشوری مستقل تبدیل شود. ما همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهیم حرفه ای عمل کند. این تشکیلات هرچند شفاف عمل می کند و به نهادهای قانونی نظارتی احترام می گذارد اما با مردم فلسطین یک رنگ نیست.
ابومرزوق افزود : ما نمی خواهیم تشکیلات خودگردان فلسطین به یک نیروی عملیاتی امنیتی برای کمک به مقاصد اشغالگران تبدیل شود. ما نمی خواهیم این تشکیلات ، در نقش چتر حمایتی برنامه های یهودی سازی و شهرک سازی عمل کند. ما نمی خواهیم تشکیلات خودگردان مقاومت را محاصره کند و اعضای آن را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. ما خواستار آن نیستیم که تشکیلات خودگردان فلسطین بر اوضاع سیاسی کنترلی نداشته باشد ما خواهان یکرنگی سیاسی این تشکیلات هستیم و از آن می خواهیم بین شهروندان فلسطین و دیگران تفاوت قائل نشود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 آذر 1397 - 12:3:20

دسته بندی :