استاد علوم اسلامی مطرح کرد ؛

جنگهای امروز امت اسلامی نتیجه انحرافی است که پس از رسول خدا به وجود آمد

دو شنبه 13 مرداد 1399 - 18:33:10
جنگهای امروز امت اسلامی نتیجه انحرافی است که پس از رسول خدا به وجود آمد

تهران - الکوثر : پژوهشگر علوم اسلامی ، سکوت اتحادیه عرب و کشورهای اسلامی را برابر جنایات عربستان سعودی و کشتار مردم بیگناه و کودکان مظلوم یمنی محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استاد اسد محمد قصیر در برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر گفت :« آنچه در یمن مشاهده می کنیم ، کشتار روزانه مردم یمن ، کشتار کودکان ، کشتار مردم بیگناه و تخریب منازل بر سر ساکنان آن ، جنایتی در بالاترین سطح و زشت ترین حالت ممکن است اما چیزی که تاسفبارتر است این است که این جنایات درحالی صورت می گیرد که علمای اسلام و موسسات دینی برابر آن سکوت کرده اند.» 

استاد تاریخ اسلام افزود :« اخیرا شنیدیم که سازمان ملل متحد اعلام کرد بر اساس آمار و گزارشها در هر ده دقیقه یک کودک یمنی یا به علت حملات متجاوزان و یا به علت گرسنگی جان خود را از دست می دهد و همچنین اعلام کرد که یمن در معرض قحطی گسترده قرار دارد به گونه ای که این قحطی تاکنون هیچ سابقه ای نداشته است. در چنین وضعیتی اتحادیه عرب کجاست ؟ علمای اسلام و موسسات دینی که توصیه های رسول اکرم را می دانند کجا هستند ؟ » 

وی تاکید کرد :« متاسفانه این از مشکلاتی است که امت اسلامی را پس از پیامبر اسلام (ص) در بر گرفته است. به ویژه از زمان بنی امیه اگر مسلمانان به وصیت پیامبر (ص) عمل می کردند امروز امت اسلام با این جنگها و مشکلات و کشتار و ویرانی مواجه نبود. وهابیت در دویست سال گذشته و از زمان تاسیس دولت وهابی اموی بارها به چنین جنایاتی دست زده است چرا که وهابیها از پیروان ابن تیمیه هستند و ابن تیمیه هم روش بنی امیه را دنبال و تدریس کرد. جهان اسلام پول و ثروت و جان مردم خود را به خاطر جنایات این گروه از دست می دهد و از دل همینهاست که داعش به وجود آمده است.»  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 6 آذر 1397 - 11:51:40

پربازدیدها