رهبر انقلاب: اسلام راه نجات بشریت از گرفتاری امروز آن است

یک شنبه 4 آذر 1397 - 12:50:6
رهبر انقلاب: اسلام راه نجات بشریت از گرفتاری امروز آن است

تهران- الکوثر: رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با ایشان تاکید کردند بشریت امروز گرفتار است و راه نجات آن هم اسلام است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حضرت آیت الله خامنه‌ای  در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ تاکید کردند: در دورانی که جهان در تاریکی جهل و فریب جاهلیت فرو رفته بود، خداوند نور پیامبر را به بشریت اعطا کرد، امروز بخاطر ظلم قدرت ها، دنیا مثل آن روز تاریک است. امروز بشریت گرفتار است آن کشورهایی هم که بظاهر پیشرفته اند بشدت گرفتارند و اسلام پاسخگوی همه این نیازهاست.

در عید بزرگ میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین اجلاس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

مقام معظم رهبری در این دیدار تصریح کردند: اگر بشر به این بلوغ فکری برسد که به دعوت نبی پاسخ دهد، گرفتاری او رفع می‌شود.ایشان طی سخنانی در این دیدار اظهار داشتند: در دورانی که جهان در تاریکی جهل و فریب جاهلیت فرو رفته بود، خداوند نور پیامبر را به بشریت اعطا کرد؛ امروز هم اگر از این نور تبعیت کنیم، نتیجه‌اش فلاح و رستگاری است.

رهبر انقلاب افزودند: امروز به‌خاطر ظلم قدرت‌ها، دنیا مثل آن روز تاریک است. امروز بشریت گرفتار است و این فقط مخصوص دنیای اسلام نیست؛ آن کشورهایی هم که به‌ظاهر پیشرفته‌اند به‌شدت گرفتارند و اسلام پاسخگوی همه‌ی این نیازهاست.

معظم له در این دیدار فرمودند: جریان مقاومت مقابل ظلم در دنیا وجود دارد و این مقاومت متکی به نام خدا و اسلام است.

رهبر انقلاب اظهار داشتند: در منطقه ما امروز روحیه بیداری اسلامی بر بسیاری از کشورها و ملتها حاکم است. اینکه قدرتمندان دنیا و در رأس آنها آمریکا نسبت به این منطقه حساسند به خاطر این است که اقبال و گرایش به اسلام و بیداری اسلامی در این منطقه به چشم میخورد. اینها از بیداری ملتهای مسلمان میترسند.

ایشان فرمودند:‌ در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود استکبار سیلی خورده و ما جدا معتقدیم استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی در این منطقه سیلی خواهد خورد. عرض ما به ملتهای مسلمان این است که حرکت بیداری اسلامی را هرچه می‌توانید تقویت کنید که راه نجات منطقه تقویت بیداری اسلامی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 4 آذر 1397 - 12:46:51