واکنش وزارت امور خارجه به اتهامات بی اساس آمریکا

جمعه 2 آذر 1397 - 12:7:59
واکنش وزارت امور خارجه به اتهامات بی اساس آمریکا

تهران - الکوثر : سخنگوی وزارت امور خارجه اتهام واهی آمریکا به کشورمان در خصوص نقض کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی را قویا رد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، بهرام قاسمی معاون وزیر امور خارجه ایران در خصوص اتهام واهی تازه آمریکا به کشورمان در خصوص نقض کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی اظهار داشت : هیات آمریکا در سازمان منع سلاح های شیمیایی در جریان برگزاری کنفرانس بازنگری کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی در لاهه اتهامات بی پایه و اساسی را طبق عادت مالوف و همیشگی خود علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد که این اتهامات را قویا مردود می دانیم.  

وی افزود : براساس آیین کار کنفرانس، هیات کشورمان نزد آن سازمان و پس از پایان مباحث عمومی به این اتهامات بی پایه و اساس پاسخ مقتضی خواهد داد. 
سخنگوی وزارت خارجه همچنین افزود : آنچه که مسلّم و کاملا عیان می باشد این است که آمریکا به عنوان تنها کشور عضو سازمان، دارنده زرادخانه تسلیحات شیمیایی است که تا کنون به تعهدات خود برای نابودی آنها عمل نکرده ، بلکه همزمان از برنامه تسلیحات شیمیایی رژیم صهیونیستی جانبداری می کند و این گونه اتهامات نادرست و ناراست را صرفا از سر خصومت با ملت ایران و برای انحراف افکار عمومی جامعه بین المللی از نقض تعهدات و حمایت های مکرر خود از زرادخانه های شیمیایی رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی مطرح می نماید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 2 آذر 1397 - 11:53:24