مشارکت کارشناسان فرانسوی در ساخت کلاهک شیمیایی برای «النصره»

پنج شنبه 1 آذر 1397 - 14:49:30
مشارکت کارشناسان فرانسوی در ساخت کلاهک شیمیایی برای «النصره»

تهران- الکوثر: منابع آگاه نزدیک به فرماندهان «گروههای مسلح» حاضر در ادلب اعلام کردند تروریستها مقادیر زیادی مواد شیمیایی سمی در اختیار کارشناسان فرانسوی قرار دادند تا این مواد را در کلاهک موشکهای تروریستها جای دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع خبری روز چهارشنبه اعلام کردند ائتلاف تروریستی «هیئة تحریر الشام» –که جبهه النصره رکن اصلی تشکیل دهنده آن است- بار دیگر دست به انتقال مواد شیمیایی در شمال سوریه زده است.

این منابع اعلام کردند که تحریر الشام این بار یک محموله جدید «از مواد شیمیایی سمی را با تدابیر امنیتی شدید، از شهر الدانا واقع در شمال ادلب به یک مکان نامعلوم در استان انتقال داده است».

منابع آگاه در استان ادلب هم تأکید کردند که این محموله مواد شیمایی شامل پنج کپسول گاز کلر بوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم امروز پنجشنبه گزارش داد عناصر تروریستی «کلاه سفید» صبح دیروز چهارشنبه پنج بسته حامل مواد شیمیایی سمی را از یکی از انبارهای گروه تروریستی «جبهه النصره» خارج کردند.

این انبار مواد شیمیایی سمی در شهرک «کفر نبل» واقع در غرب شهر «معره النعمان» قرار داشته است و عناصر کلاه سفید این بسته‌ها را به یک انبار دیگر در داخل شهر ادلب انتقال دادند.

این انبار که جدیدا در زیر زمین واقع شده است، در نزدیکی زندان مرکزی ادلب قرار دارد که تحت اشغال عناصر جبهه النصره است.

منابع آگاه نزدیک به فرماندهان «گروههای مسلح» حاضر در ادلب به اسپوتنیک گفتند که بسته‌های مذکور در انباری که در زیر زمین قرار دارد، به کارشناسان فرانسوی تحویل داده شده است.

به گفته این منابع، کارشناسان فرانسوی اخیرا وارد ادلب شدند تا دست به تغییر موشک‌هایی بزنند که بردشان نامعلوم بوده و اخیرا به همراه سکوهای پرتاب از مرز وارد سوریه شده است.

این کارشناسان قصد دارند در کلاهک این موشکها مواد شیمیایی سمی قرار دهند تا از آن علیه ارتش سوریه استفاده کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 1 آذر 1397 - 14:49:9