وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی : معامله قرن ترامپ وقت تلف کردن است

چهار شنبه 30 آبان 1397 - 18:22:18
وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی : معامله قرن ترامپ وقت تلف کردن است

تهران - الکوثر : آیلت شاکد وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در آستانه اعلام طرح صلح مورد نظر دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت آمریکا نباید وقتش را تلف کند زیرا اختلافات بین اسرائیل و فلسطینیان به اندازه ای زیاد است که امکان بر طرف کردن آنها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آیلت شاکد افزود هر گونه بازدارندگی که اسرائیل پس از جنگ غزه در سال 2014 علیه حماس بکار گرفت ، ظرف دو سال از بین رفت. 
شاکد همچنین بر این باور است که آتش بس کنونی بیش از چند ماه دوام نخواهد داشت. او خاطرنشان کرد زمانی که این آتش بس نقض شود، احتمالا اسرائیل از یک نیروی بزرگتر در مقایسه با دور اخیر درگیری ها استفاده خواهد کرد. 
او همچنین در ارتباط با بن بست انتخاباتی بین او و نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت:" شما گاهی اوقات برنده می شوید و گاهی اوقات می بازید". اما او در اصل بر این باور است که نفتالی بنت عضو کنست باید به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی انتخاب شود.
وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتانیاهو به عنوان نخست وزیر مشغله های زیادی دارد و نمی تواند همه توجه خود را معطوف مسائل مرتبط با دفاع کند.
او در ارتباط با آینده نیز گفت "هیچ گونه ایده ای" درباره زمان برگزاری انتخابات ندارد و احتمالا این انتخابات بین ماه مارس و نوامبر سال 2019 برگزار خواهد شد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 30 آبان 1397 - 18:19:43