دبیرکل انصارالله: فقط به صلح عادلانه پایبند می‌مانیم

سه شنبه 29 آبان 1397 - 18:3:8
دبیرکل انصارالله: فقط به صلح عادلانه پایبند می‌مانیم

صنعا- الکوثر: سیدعبدالملک بدرالدین، دبیرکل انصارالله یمن در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که در صنعا برگزار شد گفت: با تعدی ظالمانه ای مواجهیم که استقلال، سرزمین، هویت، آبرو و کرامتمان را هدف قرار داده است و می کوشد ما را به بردگی بکشاند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیرکل انصارالله با اشاره به حملات اخیر متجاوزان و مزدوران آنها به بندر الحدیده تاکید کرد: در مرحله مهم و سرنوشت سازی از دفاع و مقاومت هستیم. 

سید عبدالملک بدرالدین با اشاره به صلح در شرایط عادلانه گفت: ما به دنبال حق ملی خود هستیم و در مسیر دفاع از میهن و ملت از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم. ما به صلح عادلانه در صورتی که شرایط آن فراهم شود، متعهد خواهیم بود.

او مقامات نهادهای کشوری یمن را مسئول بهبود اوضاع و خدمات رسانی به مردم یمن دانست و از آنها خواست تمام تلاش‌شان را در جهت بهبود اوضاع انجام دهند.

سید عبدالملک بدرالدین در ادامه به عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هرگونه عادی‌سازی با اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

وی بر ایستادگی ملت یمن در کنار فلسطینیان و گروه‌های مقاومت آن تاکید و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست در راستای تحقق مطالبات فلسطینیان عمل کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 29 آبان 1397 - 17:59:4