حضور بشار اسد در مراسم جشن ميلاد پيامبر اسلام(ص) + عکس

سه شنبه 29 آبان 1397 - 0:7:23
حضور بشار اسد در مراسم جشن ميلاد پيامبر اسلام(ص) + عکس

دمشق- الکوثر: عصر امروز رئیس جمهور سوريه بشار اسد در مراسمی که وزارت اوقاف اين کشور به مناسبت میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) در مسجد سعدبن معاذ در دمشق برگزار کرد حضور يافت و در نماز عشا به امامت شیخ عبدالفتاح بزم مفتی شهر دمشق شرکت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جشن ميلاد پيامبر اسلام در مسجد سعد بن معاذ با تلاوت آیاتی از قرآن با قرائت  قاری شیخ سلیم عبدو عقاد آغاز شد. پس از آن وزیر اوقاف سوريه محمد عبد الستار سید سخنرانی کرد. وي گفت: بعثت پیامبر اعظم با مبارزه با جهل و نادانی شروع شد و پرچم علم وعقل وتمدن را برافراشت و این بعثت مبارک با اعلام حقوق بشر در زندگی و آزادی و مساوات اختتام یافت. پيامبر اسلام زن را آزاد ساخت و برای مردم راهی ايجاد کرد که حافظ منافع خود باشند و اصول شان را حفظ کنند. آن حضرت به بشریت آموخت که اگر منافع مقدم بر اصول ومبادی شود هلاک و نابودی نصیب آن ها خواهد بود.

وزیر اوقاف سوريه افزود: سوریه هزینه سنگینی برای حفاظت از استقلال خود و مراقبت از کرامت ملت و دفاع از خاک کشور پرداخت کرده است و ارتش سوريه برای مردمش دستآوردهای بزرگي محقق ساخته و غرب توطئه گر و تندروهاي تروريست را شکست داده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید  


سه شنبه 29 آبان 1397 - 0:7:14

عکسهای بیشتر :