وزیر صهیونیست ، ترور همه فرماندهان حماس را خواستار شد!

یک شنبه 27 آبان 1397 - 15:54:11
 وزیر صهیونیست ، ترور همه فرماندهان حماس را خواستار شد!

تهران - الکوثر : وزیر اقتصاد و صنعت رژیو صهیونیستی آشکارا به پیروزی مقاومت در برابر نظامیان اشغالگر ، اذعان و از تضعیف خطرناک قدرت بازدارندگی این رژیم سخن گفت و تنها راه حل مقابله با نیروهای مقاومت را ترور سران جنبش حماس و تخریب خانه های آنها بر سرشان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی عصر جمعه میزبان الی کوهن وزیر اقتصاد و صنعت این رژیم از حزب میانه رو «کولانو» بود. او در این شبکه حاضر شد تا درباره درگیری های نظامی اخیر میان رژیم اشغالگر اسرائیل و نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه صحبت کند، درگیری هایی که در نهایت باعث شد، اسرائیل آشکارا به پیروزی مقاومت در برابر نیروهای خود که یکی از قوی ترین ارتش های جهان به شمار می رود، اعتراف کند. 
نکته بسیار مهم و بارز این است که کوهن به دعوت رسمی مقامات منامه به زودی در کنفرانسی بین المللی در بحرین مشارکت خواهد کرد. وی در پاسخ به سوال گوینده خبر گفت : شکی نیست که توان بازدارندگی اسرائیل به طور بسیار خطرناکی تضعیف شده است. کوهن افزود، اقدام نیروهای مقاومت فلسطین به شلیک تقریبا 500 موشک به سوی جنوب اسرائیل در مدت زمانی بی سابقه مهم ترین علتی است که نشان می دهد، توان بازدارندگی اسرائیل دیگر مثل گذشته نیست. 
زمانی که از کوهن درباره راه حل پیشنهادی برای احیای بازدارندگی اسرائیل در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه سوال شد، گفت: بهترین راه حل، ترور یا کشتن همه فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه و تخریب همه ساختمان هایی است که در آنها اقامت دارند. وی تاکید کرد، عملیات ترور متمرکز، فرماندهان حماس را از بیم واکنش خشونت بار به عقب نشینی وادار خواهد کرد. 
کوهن گفت : ارتش اسرائیل به اندازه کافی قدرتمند است و دستگاه های اطلاعاتی در اختیار دارد که جزء قوی ترین نهادهای اطلاعاتی جهان به شمار می رود، بنابراین اسرائیل می تواند همه فرماندهان حماس را ترور کند، بدون اینکه کودکان یا بی گناهان آسیبی ببینند. وی در عین حال با طرح این پرسش که چه زمانی اسرائیل عملیات ترور متمرکزی را اجرا کرده است، از حکومت اسرائیل خواست، فورا به طرح ترورهای متمرکز بازگردد.
کوهن افزود : مدتهاست تل آویو چنین اقداماتی انجام نمی دهد، اقداماتی که تاثیر مثبت بر امنیت ملی اسرائیل می گذارد. وی در خصوص برگزاری زود هنگام انتخابات عمومی در اسرائیل پس از استعفای وزیر دفاع (جنگ) از سمت خود گفت، حزب کولانو که او عضو آن است و موشیه کحلون وزیر دارایی اسرائیل، ریاست آن را بر عهده دارد، با برگزاری انتخابات پیش از موعد، موافق است. 

وی تصریح کرد : حزب کولانو به شدت با انتصاب نفتالی بنت وزیر آموزش و پرورش و رئیس حزب «خانه یهودی» به جای لیبرمن و به عنوان وزیر دفاع مخالف است. کوهن گفت: در حالی که بسیاری از وزراء بازاری برای باج خواهی های خود ایجاد کرده اند، امکان ندارد حکومت فعلی به کار خود ادامه دهد. 
 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 27 آبان 1397 - 15:37:24