تلفات نظامیان و مزدوران سعودی در چندین عملیات نیروهای یمنی

یک شنبه 27 آبان 1397 - 14:13:24
تلفات نظامیان و مزدوران سعودی در چندین عملیات نیروهای یمنی

تهران - الکوثر : ارتش و نیروهای مردمی یمن در عملیاتی دقیق ، تجهیزات و خودروهای زرهی مزدوران متجاوز سعودی را در شمال روستای «منذر» در غرب فرودگاه «الحدیده» منهدم و شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این عملیات  شاخه مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن ، غرب فرودگاه «الحدیده»  را به میدانی از مین برای مزدوران تبدیل کرد تا مانع  ورود مجدد آنها به این منطقه شود. در این عملیات غنایم قابل توجهی نیز نصیب ارتش و کمیته های مردمی یمن شد. 

نیروهای  یمنی همچنین در عملیاتی دیگر نزدیک گذرگاه «الخضراء» در «نجران»  جنوب عربستان موفق شدند بخش قابل توجهی از تجهیزات ارتش سعودی و مزدوران را منهدم کنند. 

در منطقه «شجع» در« نجران» نیز پس از آنکه مرکز تجمع تجهیزات جنگی سعودی با موشک زلزال 1 یمن مورد اصابت قرار گرفت یک دستگاه خودروی نظامی سعودیها منهدم شد. 

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران در منطقه "بیر باشا" در استان تعز یورش بردند که به کشته و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد. 

در حمله نیروهای یمنی به مواضع مزدوران سعودی در منطقه یام در جبهه نهم در استان صنعاء نیز شماری از آنها  کشته یا زخمی شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 27 آبان 1397 - 13:59:19