سردار سلامی: دور ریز غذاهای ایرانی‌ها برای گرسنگان آمریکایی!

جمعه 25 آبان 1397 - 12:26:47
سردار سلامی: دور ریز غذاهای ایرانی‌ها برای گرسنگان آمریکایی!

تهران- الکوثر: جانشین فرمانده سپاه در واکنش به سخنان توهین آمیز وزیر آمریکایی گفت: دورریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه را سیر می‌کند که اگر دولت آمریکا نمی‌تواند شرایط گرسنگان را مدیریت کند، ما از دور ریز غذای ایرانیان این کار را می کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار حسین سلامی شب ‌گذشته در یادواره سه شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی که در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد  درباره شرایط امروز ایران در جهان گفت: آیا ما مشروعیت سیاسی بیشتری داریم یا آمریکا؟ آیا امروز کسی حاضر است در کنار آمریکا علیه ما ائتلاف کند؟ متحدان سنتی آمریکا هم در برابر ایران، فاصله گرفتند، این آمریکاست که به تدریج در حال منزوی شدن و از دست دادن قدرت و نفوذ سیاسی خود بر عالم است و این انقلاب ماست که در حال رشد و بلوغ و اعتلای منزلت سیاسی در جهان است.

وی ادامه داد: امروزه هر چه فراخوان دادند در این شرایط سخت اقتصادی و در اوج فشار «راهبرد اعمال حداکثر فشار» را وارد کردند و عملیات روانی سنگینی را در درون جامعه هدایت کردند تا مردم را به خیابان ها بریزند ولی درود خداوند بر شرافت ملت ما که تصمیم گرفتند دشمن را نا امید کنند. 

این مقام ارشد نظامی سپاه پاسداران، با تاکید بر اینکه «راهبرد اعمال حداکثر فشار» نهایت قدرت آمریکا بود که ظاهر شد، لطماتی زد و عبور می کند، خاطر نشان کرد: مردم به دشمن و تهدیدهای او بی اعتنا بودند، پشتوانه نظام شدند و درخشیدند که دشمن هم نا امید شد. 

وی با بیان اینکه دشمنان ما تلاش کردند دامنه قدرت ایران را محدود کرده و قلمرو نفوذ ما را از ما بگیرند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند افزود: به منطقه نگاه کنید که درخشش و تاثیر از آنِ کیست؟ و چه کسانی در تحولات سیاسی عراق بر مسند حاکمیت هستند؟ آیا هوادارن آمریکاست یا انقلاب ایران؟ در حالی که آمریکا عراق را اشغال کرده بود، ایران عراق را از سیطره سیاسی آنها خارج کرد. در لبنان، سوریه و... هم همه می بینند که چه کسی صاحب نفوذ است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه در کشور ما هم آمریکا می خواست صادرات نفت را به صفر برساند ولی مجبور شد خریداران بزرگ نفت را معاف کند که نشان از شکست «راهبرد اعمال حداکثر فشار» بود، تصریح کرد: می خواستند ایران را از قدرت دفاعی و هسته ای دور کنند و ما را عقب مانده نگه دارند که ملت ایران همه مکرهای آنها را به خودشان بازگرداند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از وزرای آمریکایی گفته بود که «اگر نظام ایران می‌خواهد مردمش گرسنه نباشد، باید از آمریکا تبعیت کند» که ما در پاسخ او می گوییم به فکر 50 میلیون گرسنه خود باشید، دورریز غذای ایرانی ها 40 میلیون گرسنه را سیر می کند که اگر دولتشان نمی تواند شرایط گرسنگان را مدیریت کند، ما از دورریز غذای ایرانیان این کار را می کنیم! فکر می کنید رزق و روزی ما در دستا شماست؟ ملت خود را از گرسنگی نجات دهید.

این مقام ارشد نظامی سپاه گفت: هنوز دیگ‌های محرم و اربعین و صفر ما برپاست، اگر برای مردم دل می سوزانید، می خواهید ملت را فلج کرده و فقر و محرومیت را آرزو می‌کنید که این آرزو را به گور خواهید برد. ملت ایران جزء شریف ترین و عزیزترین و قوی ترین و ثروتمندترین های دنیا قرار می گیرند چنانچه  امروز هم  شریف و بزرگ هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 25 آبان 1397 - 12:17:46