وزير صهيونيست: ورود ارتش به جباليا يعني بازگشت با 500 تابوت!

پنج شنبه 24 آبان 1397 - 20:43:43
وزير صهيونيست: ورود ارتش به جباليا يعني بازگشت با 500 تابوت!

بيروت- الکوثر: وزیر امور همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی گفت اگر در اندیشه ورود به جبالیا در نوار غزه باشیم با 500 تابوت بازخواهیم گشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «تساحی هنگبی» وزیر امور همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی تاکید کرد اگر ارتش اسرائیل در فکر ورود به جبالیا یا برخی از مناطق غزه باشد با 500 تابوت بازخواهد گشت.
روزنامه معاریو به نقل از این وزیر کابينه رژيم صهیونیستی نوشت: جنبش حماس با حوادث اخير با عقلانیت برخورد کرد و دامنه واکنش ها و پاسخگویی های را از اطراف نوار غزه بالاتر نبرد.
وی اذعان کرد عملیات امنیتی که ارتش رژيم صهيونيستی در جنوب نوار غزه پیش از درگیری های اخیر اجرا کرد با توافق آتش بس تناقض داشت.
تساحی هنگبی در ادامه افزود: جنبش حماس کمترین پاسخ ممکن را به این عملیات اسرائیل داد و 470 موشک شلیک کرد اما در نهایت این اقدام، اقدامی خطرناک است، بنابراین اگر ما وارد جبالیا شویم با 500 تابوت بازخواهیم گشت. 
هنگبی پس از حمله ارتش اسرائیل به جبالیا در سال 2004 نيز فاش کرده بود: 24 نظامی اسرائیلی در این عملیات نظامی که شانزده روز به طول انجامید، کشته شدند. در این حمله بیش از 140 فلسطینی به شهادت رسیدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 24 آبان 1397 - 19:37:49