سردار حاجی زاده :​ رژیم صهیونیستی دستانش را مقابل مردم غزه بالا گرفت

پنج شنبه 24 آبان 1397 - 17:13:47
سردار حاجی زاده :​ رژیم صهیونیستی دستانش را مقابل مردم غزه بالا گرفت

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت : فلسطینی‌ها ظرف ۴۸ ساعت ، کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طهرانی مقدم در جمع خبرنگاران افزود​: مردمی که در غزه کاملاً محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشور‌هایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.
وی گفت:​ سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند، ولی ترامپ می‌گوید که اگر دستمان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هفته از بین می‌روید. 
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه اگر ما به شیوه شهدا برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود، گفت: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همین که ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد ، بدانید ایران قدرتمند است. ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری ، دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد ، قدرت بازدارندگی بسیار زیادی دارد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 24 آبان 1397 - 16:57:33