بازتاب آغاز راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در رسانه های خارجی

یک شنبه 13 آبان 1397 - 10:59:24
بازتاب آغاز راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در رسانه های خارجی

تهران- الکوثر: بسیاری از رسانه های مهم بین المللی برگزاری راهپیمایی روز مبارزه با استکبار را در تهران و سایر شهرهای ایران بازتاب دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویر راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران را به صورت زنده پخش کرد.

همچنین شبکه تلویزیونی المیادین مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و راهپیمایی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران را به صورت زنده پخش کرد.

آسوشیتدپرس نیز از تهران گزارش داد: در شرایطی که واشنگتن همه تحریم هایی را که بر اساس توافق هسته ای برچیده شده بود، بار دیگر علیه ایران اعمال می کند، هزاران ایرانی با راهپیمایی در تهران سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در سال 1979 را گرامی می دارند.

طبق این گزارش، تظاهرکنندگان در تهران شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و بنا به گزارش تلویزیون دولتی این کشور راهپیمایی هایی نیز در سایر شهرهای کوچک و بزرگ برگزار شده است.
روز جمعه دولت ترامپ از بازگشت تحریم ها علیه بخش های انرژی، مالی و کشتیرانی ایران خبر داد. این تحریم ها دومین بخش از تحریم هایی است که در پی اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به اعلام خروج از توافق هسته ای سال 2015 ایران در ماه مه علیه تهران اعمال می شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 13 آبان 1397 - 10:59:16