واکنش اسقف اعظم قدس اشغالی به عادی سازی روابط با صهیونیستها

سه شنبه 8 آبان 1397 - 14:31:42
واکنش اسقف اعظم قدس اشغالی به عادی سازی روابط با صهیونیستها

تهران - الکوثر : سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در قدس اشغالی تأکید کرد برخی از کشورهای عربی از مرحله عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی عبور کرده و به مرحله توطئه چینی علیه مسئله فلسطین و اجرای معامله قرن رسیده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عطاء الله حنا در گفتگو با المیادین گفت : سفر اخیر مسئولان سیاسی رژیم صهیونیستی به برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را شرم آور خواند.

حنا در این خصوص گفت: " در حالی که آمریکا برای نابودی مسئله فلسطین و اجرای طرح ها و برنامه های مشکوک خود تلاش می کند، مشاهده می کنیم برخی از شخصیت های سیاسی اسرائیلی به برخی از کشورهای عربی سفر می کنند. ما این اقدام را آهانت آمیز، خطرناک و بی سابقه می دانیم. در گذشته معتقد بودیم برخی از کشورهای عربی در راستای عادیسازی روابط با اسرائیل گام برمیدارند ولی اکنون می توانیم بگوییم آنها از مرحله عادیسازی به مرحله ای رسیده اند که به بخشی از توطئه علیه مسئله فلسطین و اجرای معامله قرن تبدیل شده اند". 

وی افزود : مردم فلسطین هزینه عادی سازی مجانی روابط (کشورهای عربی) با اسرائیل را که ما امروز شاهد آن هستیم می پردازند.
عطاء الله حنا اضافه کرد : کسانی که از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی استقبال می کنند همان کسانی هستند که علیه سوریه و فلسطین توطئه می کنند.
وی اظهار داشت فلسطینیان باید وحدت ملی خود را برای مقابله با توطئه های دشمنان حفظ کنند. سفر مقامات رژیم اشغاگر به کشورهای عربی ما را غافلگیر نکرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 آبان 1397 - 14:31:31