ابراز تاسف دبیر کل سازمان ملل متحد از شهادت 3 کودک فلسطینی

سه شنبه 8 آبان 1397 - 12:45:1
ابراز تاسف دبیر کل سازمان ملل متحد از شهادت 3 کودک فلسطینی

تهران - الکوثر : آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد از شهادت سه کودک فلسطینی بر اثر حمله هوایی شامگاه یکشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به شرق دیرالبلح در جنوب نوار غزه ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استفان دوجاریک سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در نشستی خبری در مقر دائمی سازمان ملل در نیویورک گفت :«آنتونیو گوترش از حادثه کشته شدن سه کودک فلسطینی بر اثر حمله هوایی شامگاه یکشنبه هواپیماهای اسرائیلی در غزه متاسف است ».
دوژاریک افزود گوترش با ابراز تاسف از کشته شدن سه کودک فلسطینی درغزه در حمله هوایی ارتش اسرائیل ، بر این مسئله تاکید کرد اینکه زندگی کودکان در معرض تهدید و خطر قرار گیرد امری نامقبول است . 
استفان دوژاریک تاکید کرد دبیر کل سازمان ملل متحد از همه طرفها می خواهد از انجام اقداماتی که زندگی کودکان را در معرض خطر قرار می دهد ، خودداری کنند .
دوژاریک اعلام کرد نیکلای ملادینوف هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه در حساب توئیتری خود با خانواده های سه کودک فلسطینی که بر اثر حمله هوایی اسرائیل به غزه جان باختند ، ابراز همدردی کرده است .
ملادینوف در توئیتر خود نوشت از چنین اتفاقات دردناکی باید دوری کرد و کودکان نیازمند حمایت هستند و زندگی آنان نباید در معرض خشونت و خطر قرار گیرد . 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 8 آبان 1397 - 12:43:26

دسته بندی :