در راستای عادی سازی روابط صورت گرفت:

حضور وزير ورزش رژيم صهيونيستی در ابوظبی

جمعه 4 آبان 1397 - 21:27:55
حضور وزير ورزش رژيم صهيونيستی در ابوظبی

تهران- الکوثر: میری رگو وزير ورزش رژيم صهيونيستی تيم جودوی اين رژيم را در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ جودوی ابوظبی همراهی کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در ادامه گامهای سریع عادی سازی روابط بین رژيم های مرتجع عربی خلیج فارس و رژیم اشغالگر اسرائیل و گرایش اين رژیم به ایجاد ائتلافهای علنی علیه ملتهای منطقه، میری رگو وزیر ورزش رژیم اشغالگر، صبح امروز جمعه وارد ابوظبی پایتخت امارات شد.
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت: میری رگو تیم ورزشی اسرائیل را که در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ جودوی ابوظبی شرکت می کند، همراهی کرده است. این روزنامه افزود پیوستن رگو به این تیم ورزشی پس از توافق امارات با مشارکت ورزشکاران اسرائیلی در مسابقات و همچنین برافراشته شدن پرچم اسرائیل و نواخته شدن سرود آن در خاک امارات روی داد.
یادآور می شود رگو سپتامبر گذشته تصریح کرده بود که در مسابقات جایزه بزرگ جودوی امارات، پرچم رژیم اشغالگر برافراشته و سرود آن شنیده خواهد شد. وی همچنین مشارکت تیمی از رژیم اشغالگر در این رقابتهای ورزشی را «اتفاقی تاریخی» خوانده بود که دلالتهایی بلند مدت دارد و «آغازی برای مراحل آتی است». 
این اظهارات رگو کاملا با اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر که همواره بر وجود تحولات مثبت بی سابقه ای در روابط این رژیم با رژيم های عربی تاکید دارد، سازگار است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 4 آبان 1397 - 21:27:48