کشتی بجای هتل برای اسکان تماشاگران جام جهانی قطر

سه شنبه 1 آبان 1397 - 16:44:59
کشتی بجای هتل برای اسکان تماشاگران جام جهانی قطر

تهران- الکوثر: قطر برای اسکان تماشاگران جام جهانی دوحه، کشتی ها را هم به هتل تبدیل می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مقامات قطری خبر دادند با هدف اسکان هر چه بهتر تماشاگران بازیهای جام جهانی 2022 دوحه، برخی از کشتی ها را نیز به هتل تبدیل خواهند شد.

دوحه تصمیم دارد با ایجاد سوئیت هایی در کشتی ها، از این کشتی ها به عنوان هتل استفاده کند. پیش از این قطر اعلام کرده بود تا زمان آغاز بازیهای جام جهانی 2022، این کشور به میزان کافی هتل خواهد ساخت اما اکنون در فکر ایجاد سوئیت هایی در کشتی های شناور در خلیج فارس است. 
بر اساس پیش بینی ها دوحه حدود بیست هزار سوئیت در کشتی ها ایجاد خواهد کرد تا بتواند اقامتگاهی برای چهل هزار نفر باشد. این طرح علاوه بر طرح اولیه این کشور برای ساخت شش هزار سوئیت با ظرفیت پذیرش دوازده هزار نفر است. قطر در کنار طرح هایی که در دریا دارد، طرح های مشابهی هم در صحرا دارد زیرا بر این عقیده است که می توان تماشاگران را در اردوگاههای نزدیک به ورزشگاهها اسکان داد. کارشناسان معتقدند این طرح ها که دوحه با ترویج آن بیشتر در پی تبلیغ است بیانگر ناتوانی قطر در ساخت کافی هتل ها و اقامتگاه ها برای میزبانی از جام جهانی است.

بر اساس طرح هایی که قطر از گذشته برای آنها تبلیغ می کرد این کشور در پی آن است تا مکان های مناسبی را برای اسکان یک و نیم میلیون نفر بنا کند اما حال تلاش برای تبدیل کشتی ها به هتل موجب شده است تا برخی شرکتها در توانایی قطر برای میزبانی جام جهانی و تامین شصت هزار سوئیت در هتل ها، تردید کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 آبان 1397 - 15:37:8