چرا راهپیمایی های بازگشت در فلسطین به راه افتاد؟

پنج شنبه 26 مهر 1397 - 15:10:28
چرا راهپیمایی های بازگشت در فلسطین به راه افتاد؟

تهران- الکوثر: «ابومجاهد» سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در گفتگو با الکوثر به تبين چگونگی آغاز راهپیماییهای بازگشت در مرزهای نوار غزه پرداخت.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ابومجاهد» سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در برنامه «لقاء خاص» شبکه جهانی الکوثر درباره چگونگی آغاز راهپیمایی های بازگشت گفت: این راهپیمایی ها ابتکاری جدید و مرحله مهمی از مراحل مقاومت ملت فلسطین است.

 

ابو مجاهد افزود: بعد از انتفاضه اقصی در سال 2000 و بعد از سلسله جنگهای سالهای 2008 و 2012 و 2014 که بر علیه مردم غزه تحمیل شد، نیاز به چنین جنبشی ضروری بود که موج خروشانی به راه بیندازد و نگاه جهانیان را به این نقطه از دنیا معطوف سازد تا آنچه در فلسطین می گذرد را به چشم ببینند و بتواند جامعه جهانی را که در برابر جنایتهای مستمر رژیم صهیونیستی سکوت کرده است از خواب غفلت بیدار کند.

 

ابومجاهد با تاکید بر ادامه این راهپیمایی ها گفت: این راهپیمایی ها ادامه خواهد داشت تا جامعه جهانی را نسبت به مسئولیتهای خویش در برابر مردم ستمدیده فلسطین آگاه سازد.

 

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین در ادامه گفت: قطعنامه های زیادی در سازمان ملل و اتحادیه کشورهای عربی و سازمان کنفرانس اسلامی تصویب شده اما به مرحله عمل نرسیده است. برای یاری فلسطین ما نیازمند عمل هستیم نه حرف. هم اکنون مردم فلسطین با بحرانهای بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و به همین علت راهپیمایی های بزرگ باز گشت و شکست محاصره به راه افتاده است.


خبرهای ویژه شبکه الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 


پنج شنبه 26 مهر 1397 - 15:10:19