رژیم صهیونیستی تخریب میادین و خیابان‌های خان‌الاحمر را آغاز کرد

چهار شنبه 25 مهر 1397 - 13:27:46
رژیم صهیونیستی تخریب میادین و خیابان‌های خان‌الاحمر را آغاز کرد

تهران- الکوثر: خودروهای ارتش رژیم اسرائیل صبح امروز تخریب میادین و خیابان‌های اطراف منطقه خان‎الاحمر در شرق قدس اشغالی را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  قاسم عواد عضو هیئت مقابله با ساخت دیوار حائل و شهرک‌سازی در فلسطین به خبرنگار آناتولی گفت: خودروهای نظامی اسرائیل تخریب میادین وخیابان های اطراف منطقه خان الاحمر در شرق قدس اشغالی را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: «مقامات اسرائیل با این اقدام برای تخریب کامل این منطقه و اخراج آهالی آماده می‌شوند. تحصن ده‌ها نفر از فعالان برای حمایت از خان‌الاحمر ادامه دارد.»

دادگاه عالیرژیم صهیونیستی  24 مه گذشته حکم تخریب منازل فلسطینیان بدوی در خان‌الاحمر را صادر کرد. در پی آن مدرسه‌ای با ظرفیت 170 دانش‌آموز، توسط نظامیان اسرائیل تخریب شد. در منطقه مذکور افرادی که سال 1953 توسط اسرائیل به صحرای النقب رانده شدند، زندگی می‌کنند.

مقامات رژیم صهیونیستی  به اهالی خان‌الاحمر مهلت داده اند که تا اول اکتبر روستای شان را با دست خود تخریب کنند. اسرائیل در نظر دارد منطقه 12 هکتاری خان‌الاحمر را در چارچوب پروژه «E1» تخلیه و با ساخت شهرک‌ها‌ی یهودی‌نشین آن را به دیگر شهرک‌ها ملحق کند.


چهار شنبه 25 مهر 1397 - 12:27:55