اقامتگاه سرکنسول سعودی در استانبول در نوبت بازرسی

سه شنبه 24 مهر 1397 - 14:27:31
اقامتگاه سرکنسول سعودی در استانبول در نوبت بازرسی

تهران- الکوثر: پلیس ترکیه امروز اقامتگاه سرکنسول عربستان سعودی در استانبول را برای اولین بار و همچنین ساختمان کنسولگری این کشور را برای دومین بار تفتیش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بعد از بررسی های شب گذشته بازرسان جنایی و دادستان‌های ترکیه از کنسولگری عربستان سعودی در استانبول حول پرونده مفقود شدن «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار معارض سعودی، امروز هم قرار است اقامتگاه سرکنسول سعودی‌ها در استانبول بازرسی شود.

شبکه «اِن. تی. وی» گزارش داد پلیس ترکیه عصر امروز (سه‌شنبه) در ادامه تحقیقات درباره پرونده خاشقجی، از اقامتگاه «محمد العتیبی» سرکنسول سعودی‌ها در استانبول تفتیش و بازرسی به عمل می‌آورد.

این شبکه همچنین گزارش داد که تیم تحقیقاتی ترکیه امروز مجددا ساختمان کنسولگری سعودی را بازرسی خواهد کرد.

خاشقجی ۵۹ ساله سه‌شنبه دهم مهر به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول مراجعه کرد، اما خروج وی از این ساختمان ثبت نشده است.  چهار روز بعد خبرگزاری رویترز به نقل از دو مسئول ترکیه‌ای گزارش داد که وی احتمالا کشته شده است.

تیم تحقیقاتی ترکیه شامگاه دوشنبه برای بازرسی و تفتیش از کنسولگری ریاض در استانبول، وارد این ساختمان شد و بعد از 9 ساعت، به همراه مدارکی که به گفته مقامات ترکیه کافی است، از آن مکان خارج شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مهر 1397 - 13:46:42