واکنش نامزد خاشقجی به تکه تکه شدن نامزدش

یک شنبه 15 مهر 1397 - 16:48:20
واکنش نامزد خاشقجی به تکه تکه شدن نامزدش

تهران - الکوثر : خدیجه چنگیز نامزد خاشقجی گفت باور نمی کند که نامزدش بعد از ربوده شدن در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی نوشت خدیجه چنگیز نامزد خاشقجی گفته است باور نمی کند که او بعد از ربوده شدن در کنسولگری کشورش در استانبول کشته شده باشد. 
خدیجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ”جمال کشته نشده است. من این را باور نمی کنم“. 
او در توییت دیگری افزوده است: ”در پاسخ به سئوال هایی که درباره توییت من مطرح و پرسیده شده است که چرا کشته شدن او را باور نمی کنم باید بگویم منتظر تایید رسمی دولت هستم“. 
خاشقجی سه شنبه گذشته برای تکمیل کارهای مربوط برای طلاق (از همسر سابق خود) به کنسولگری ریاض در استانبول رفت تا بعد از آن با نامزد ترکیه ای خود ازدواج کند اما دیگر از کنسولگری خارج نشد.  
یک مسئول ترکیه ای به رویترز گفت: ”ارزیابی اولیه پلیس ترکیه این است که خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است. به عقیده ما قتل عمدی است و جسد به خارج از کنسولگری منتقل شده است“.  
دوست نزدیک خاشقجی که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری آلمان گفت پلیس ترکیه کشته شدن او را تأیید کرده و گفته که جسدش تکه تکه شده است. 
خدیجه گفته بود با خاشقجی به مقابل کنسولگری عربستان در استانبول رفته و بعد از آن که نامزدش بازنگشت با پلیس تماس گرفته است.
او می گوید با نامزدش برای دریافت چند برگه به کنسولگری رفته بودند اما کارمندان کنسولگری از آنها خواستند برای تکمیل فرآیند اداری یک هفته بعد مراجعه کنند.  
خاشقجی در این فاصله به لندن سفر می کند و بعد از بازگشت با نامزدش به کنسولگری می روند. او قبل از ورود تلفن هایش را به خدیجه می دهد و به او می سپرد در صورتی که اتفاقی افتاد با یاسین اوکتای مشاور رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه و انجمن خانه فعالان رسانه ای عرب در ترکیه تماس بگیرد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 15 مهر 1397 - 16:38:35