زمان فروش بلیط پروازهای عتبات ویژه اربعین اعلام شد

یک شنبه 15 مهر 1397 - 13:27:39
زمان فروش بلیط پروازهای عتبات ویژه اربعین اعلام شد

تهران - الکوثر : سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت فروش بلیط پروازهای عتبات عالیات و ایام اربعین از دوم آبان آغاز می شود ؛ زائران ، بلیط پروازها را گران نخرند .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر افزود : براساس توافقات صورت گرفتهِ​­­ مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی ، قیمت مسیر تهران-نجف-تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف ، بغداد و بلعکس 2 میلیون و 200 هزار تومان ­­و مشهد-نجف-مشهد 2 میلیون و 800 هزار تومان ­تعیین شده است و فروش بلیط بالاتر از این ارقام خلاف است.  
وی گفت : با توجه به تعیین قیمت بلیط شهرهای عراق زائران دقت کنند و بلیطها را گران نخرند.  
وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی باید از سازمان هواپیمایی کشوری ، فرودگاه‌های مبدأ و همچنین فرودگاه‌های مقصد (نجف و بغداد) مجوزها را دریافت ­­و سپس به فروش بلیط اقدام کنند.  
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه همچنین نرخ بلیط یکطرفه تهران ـ نجف یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و یک‌طرفه مشهد ـ نجف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است ، تصریح کرد : اگرچه نرخ بلیط پروازهای خارجی آزاد است اما در راستای جلوگیری از هرگونه سودجویی ، این نرخ‌ها اعلام و مدت زمان آن از دوم‌ تا دوازدهم آبان‌ماه خواهد بود. 
سخنگوی­ سازمان هواپیمایی کشوری به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: هرگونه تخلفی را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری­ به نشانی­www.cao.ir­­ ارسال کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 15 مهر 1397 - 13:4:6