جهاد اسلامی : عملیات اخیر پاسخ به جنایت های اشغالگران است

یک شنبه 15 مهر 1397 - 10:36:33
جهاد اسلامی : عملیات اخیر پاسخ به جنایت های اشغالگران است

تهران - الکوثر : مثنی النجار عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد عملیات در شهرک آرئیل در شمال کرانه باختری ، پاسخ به جنایت های اشغالگران در غزه، قدس و خان الاحمر است. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در تیراندازی در اطراف یک مجتمع شهرک‌نشین در نزدیکی سلفیت در شمال کرانه باختری دو شهرک نشین کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.  

داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز عملیات ضد صهیونیستی صبح امروز را که به هلاکت دو صهیونیست شهرک نشین منجر شد ، واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران صهیونیست در غزه ، قدس اشغالی و الخان الاحمر دانست. 
داود شهاب افزود :«خون های شهدای قهرمان ، حمله تعمدی به کودکان و آسیب رساندن به مسجد الاقصی بدون واکنش نخواهد بود . این عملیات، زبانِ حالِ مبارز انقلابی است که این عملیات قهرمانانه را انجام داده است».
وی در ادامه گفت:«تأکید می کنیم مقابله با شهرک سازی ها، حق مشروع و قانونی مبارزان و انقلابیون است و از ملت مبارز خود در قدس، کرانه باختری و هر مکان دیگر می خواهیم در مقابل تروریست های اشغالگر بایستند تا آنها را بیرون کنند و کرانه باختری را از لوث شهرک ها و شهرک نشنیان پاک کنند». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 15 مهر 1397 - 10:20:15