حماس : محمود عباس نماینده ملت فلسطین نیست

چهار شنبه 4 مهر 1397 - 9:10:27
حماس : محمود عباس نماینده ملت فلسطین نیست

تهران - الکوثر : موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین باید قبل از سخنرانی به نمایندگی از ملت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، زمینه وحدت ملت فلسطین را فراهم کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، موسی ابو مرزوق عضو دفتر سیاسی حماس در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت : محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در حالی خود را نماینده مردم فلسطین می داند که تمامی اقداماتش در راستای محدود کردن فلسطینیان است.
«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس نیز اعلام کرد اراده و پایداری ملت فلسطین خیلی بزرگ تر و با ارزشمندتر از آن است که محمود عباس خود را در جریان سخنرانی‌ در سازمان ملل نماینده مردم فلسطین معرفی کند. 
القانوع تصریح کرد : کسی که فاقد محبوبیت و پایگاه مردمی است و می خواهد به پایداری ملت فلسطین ضربه بزند ، استحقاق نمایندگی ملت فلسطین را ندارد.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا پنجشنبه در حالی به عنوان نماینده ملت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد کرد که از آوریل گذشته (2018) مجموعه ای از مجازات های مالی و حقوقی شامل اخراج و کاهش حقوق کارمندان ، کاهش برق ارسالی و توقف ارسال دارو به نوار غزه اعمال  کرده و تاکنون این مجازات ها را متوقف نکرده است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 مهر 1397 - 8:39:47

دسته بندی :