نیروهای یمنی هواپیمای جاسوسی متجاوزان را سرنگون کردند

چهار شنبه 4 مهر 1397 - 7:57:54
نیروهای یمنی هواپیمای جاسوسی متجاوزان را سرنگون کردند

تهران - الکوثر : جنبش انصارالله یمن از سرنگون کردن یک پهپاد وابسته به ائتلاف متجاوز به یمن خبر داد و اعلام کرد مواضع این ائتلاف را هدف حملات راکتی و موشکی گسترده قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را سرنگون کرد و عملیات منحصر به فرد مبارزان یمنی به مواضع دشمن به هلاکت و زخمی شدن شماری از آنان منجر شد. 
یک منبع نظامی به خبرگزاری سبا یمن گفت پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن این هواپیمای جاسوسی متعلق به دشمن را در شمال منطقه الدریهمی در ساحل غربی یمن سرنگون کرد و در عملیاتی محل تجمع مزدوران سعودی را در این منطقه هدف قرار داد که بر اثر آن یک نفر کشته شد و تعدادی از آنان زخمی شدند و یک دستگاه خودرو زرهی متجاوزان منهدم شد. 
این منبع افزود پیشروی نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن در غرب منطقه التحیتا در هم شکسته شد و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک نفر از عناصر متجاوز را کشتند و بیش از 15 نفر از آنان را زخمی کردند. ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع متجاوزان را در غرب الجبیله هدف حملات هوایی قرار داد و بر اثر ان شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شدند و به تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی آنان ضربات سنگینی وارد شد. 
منابع آگاه اعلام کردند یک دستگاه خودرو نظامی متجاوزان به یمن نیز در جبهه صبرین در استان الجوف هدف قرار گرفت و همه سرنشینان آن کشته شدند.
در استان نهم در یمن نیز ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع متجاوزان در منطقه البیاض را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از متجاوزان به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند. در عملیات مبارزان یمنی در جبهه ناطع در استان البیضا نیز شماری از متجاوزان و مزدوران وابسته به آنان کشته یا زخمی شدند و در جریان این عملیات چندین منطقه به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن افتاد.
از سوی دیگر بر اثر انفجاری که در منطقه جبه الصلو در تعز رخ داد یک سرباز ائتلاف متجاوز به یمن کشته شد و پنج نفر دیگر زخمی شدند و یگان توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز محل تجمع متجاوزان را در منطقه عیریم در القبیطه در استان لحج هدف قرار داد. همچنین تجمعات دیگری از متجاوزان در منطقه السحی در ناحیه کرش در استان لحج هدف قرار گرفت که بر اثر آن شماری از متجاوزان و مزدوران و ابسته به انان کشته یا زخمی شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 4 مهر 1397 - 6:45:19

دسته بندی :