به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، فعالان شبکه های مجازی با اشاره به کسری بودجه و وام های سنگینی که عربستان برای جبران آن دریافت می کند، اعتراض خود را به این هزینه های گزاف تبلیغاتی پادشاه و ولیعهد سعودیاعلام کردند.
هزینه این تیزر تبلیغاتی بیش از دو میلیون و پانصد هزار دلار در ماه، برابر با حدود 84 هزار دلار در یک روز می رسد.
این تیزر تبلیغاتی همزمان با سفر سران کشورهای جهان به نیویورک برای حضور در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، در مشهورترین میدان نیویورک نصب شده است.
این مانیتور دیجیتال روی ساختمانی در میدان تایمز نیویورک قرار دارد و ارتفاع آن به اندازه 8 طبقه این ساختمان می رسد.
در حالی که پایگاه های ارتش سایبری عربستان پخش این تیزر تبلیغاتی را یک دستاورد می دانند، برخی کاربران توییتر به هزینه هنگفت این تبلیغ اعتراض کرده اند، آنهم در زمانی که این کشور با کسری بودجه دست و پنجه نرم می کند و برای جبران آن به وام گرفتن روی آورده است.
در همین زمینه حساب کاربری "الاتجاه المعاکس" در توییتر نوشت: تبلیغات اشرافی بن سلمان - تیزر تبلیغاتی تصویری از ملک سلمان و پسرش را پخش می کند که هزینه روزانه آن تا 350 هزار ریال برآورد می شود-، در حالی است که عربستان با کسری بودجه دست به گریبان است و 100 میلیارد دلار برای جبران این کسری وام گرفته است.
برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید
دو شنبه 2 مهر 1397 - 22:53:37