ضرب‌الاجل یک هفته‌ای رژیم صهیونیستی برای تخریب خان الاحمر

یک شنبه 1 مهر 1397 - 17:5:9
ضرب‌الاجل یک هفته‌ای رژیم صهیونیستی برای تخریب خان الاحمر

رام الله- الکوثر: رژیم صهیونیستی به اهالی روستای فلسطینی خان‌الاحمر در حومه شهر «قدس»، یک هفته فرصت داد تا این روستا را برای تخریب کامل، تخلیه کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اداره امور مدنی رژیم صهیونیستی و فرماندهی ارتش این رژیم به ساکنان روستان «خا‌ن‌ الاحمر» در حومه شهر «قدس» اعلام کرد نهایتا تا اول اکتبر باید این روستا را تخلیه و خانه‌هایشان را با دست‌های خود تخریب کنند.

رژیم صهیونیستی تهدید کرده در صورتی که اهالی خان‌ الاحمر این دستور را اجرایی نکنند، خود صهیونیست‌ها بر اساس حکم دادگاه این کار را انجام خواهند داد.

تیرماه امسال خبر یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به روستای بدوی «خان الاحمر» در شرق قدس با هدف تخریب آن در رسانه‌ها پیچید.

ساکنان این روستا به مقابله با صهیونیست‌ها پرداختند و طی درگیری‌ها چندین نفر از‌ آنها زخمی شدند. با ادامه اعتراض‌ها روند تخلیه و تخریب این روستا متوقف شد و دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در پانزدهم تیرماه با صدور حکمی تخریب این روستا را به حال تعلیق درآورد.

سرانجام دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در 14 شهریورحکم نهایی خود را صادر و اعلام کرد روستای خان‌احمر باید طی یک هفته تخلیه شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 مهر 1397 - 17:5:1