رژیم صهیونیستی نگران واکنش روسیه به سرنگون هواپیمای ایل-20 است

یک شنبه 1 مهر 1397 - 14:57:43
رژیم صهیونیستی نگران واکنش روسیه به سرنگون هواپیمای ایل-20 است

بیروت- الکوثر: روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت واکنش روسیه به حادثه سرنگونی هواپیمای روسی "ایل- 20" در سوریه می تواند موجب محدویت پرواز جنگنده های نیروی هوایی اسرائیل بر فراز سوریه شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هاآرتص نوشت، اسرائیل امیدوار است واکنش روسیه صرفا ایجاد محدویت یک هفته ای برای پرواز هواپیماهای اسرائیلی در حریم هوایی سوریه باشد و مسکو ممنوعیت پرواز در نزدیکی پایگاه های خود را وضع نکند؛ چرا که در این صورت جنگنده های اسرائیلی نمی توانند به مناطق شمالی دمشق حمله کنند. این اقدام می تواند منجر به ایجاد امنیت برای نیروهای دولتی سوریه و حامیان آنها و همچنین تقویت موقعیت ایران در منطقه شود.

این نشریه به سخنان آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل نیز اشاره می کند که اعلام کرد: گفتگو با مقامات عالی رتبه روسیه با نخست وزیر اسرائیل و اعزام هیاتی به ریاست فرمانده نیروی هوایی اسرائیل به روسیه، نشان از روابط خوب دو طرف دارد. به گفته وی این اقدامات نشان دهنده تاسف اسرائیل از وقوع این حادثه است.

همچنین بخوانید:

اذعان تلویحی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مسئولیت این رژیم در سقوط هواپیمای روسی

این ابراز نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی در حالی از زبان هاآرتص بیان می شود که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم اخیرا اعلام کرد این رژیم بدون توجه به حادثه سقوط هواپیمای ایل-20 روسیه به عملیات خود در سوریه ادامه خواهد داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 مهر 1397 - 14:57:30