مهدی المشاط : سعودیها برای حمله به یمن تشویق شدند

جمعه 30 شهریور 1397 - 14:6:4
مهدی المشاط : سعودیها برای حمله به یمن تشویق شدند

تهران - الکوثر : رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد سعودی ها با تشویق آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای حمله به یمن ائتلاف تشکیل دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مهدی المشاط گفت : انقلاب یمن نتایج چشمگیری در نابودی بقایای عناصر القاعده در پایتخت و حمله به مخفیگاه های آن در ارحب ، البیضاء ، الحدیده و بیشتر مناطق جنوب یمن داشت.

وی افزود : شهروندان یمنی در امنیت بودند و بازرگانان و مسافران اطمینان داشتند. عناصر القاعده و داعش در حال نابودی بودند، اما این عناصر بار دیگر بر روی تانک های کشورهای ائتلاف متجاوز، بازگشتند و به بخشی اساسی در این ائتلاف تبدیل شده اند. 
المشاط اضافه کرد : عربستان با اشاره ها و تشویق های آمریکا، انگلیس و اسرائیل، انقلاب بیست و یکم سپتامبر در یمن را تهدیدی برای خود دید و باعث شد تصمیم بگیرد برای ناکامی این انقلاب، علیه یمن جنگ افروزی کند. سعودی ها بهتر بود به مسایلی که اولویت بیشتری برای آنها داشت می پرداختند.

وی تاکید کرد : تجاوز علیه یمن هیچ توجیه واقعی ندارد و هدفی هم جز ناکام گذاشتن طرح انقلاب بزرگ ملت یمن ندارد. سعودی ها با استفاده از دلارهای نفتی خود، مزدورانی را از سراسر جهان به خدمت گرفتند و همه امکانات و ظرفیت های نظامی، سیاسی، رسانه ای و اقتصادی خود را در این جنگ به کار گرفتند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 30 شهریور 1397 - 12:40:0