هلاکت فرمانده اماراتی متجاوزان در سواحل غربی یمن

سه شنبه 27 شهریور 1397 - 11:59:34
هلاکت فرمانده اماراتی متجاوزان در سواحل غربی یمن

صنعا- الکوثر: رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از به هلاکت رسیدن فرمانده اماراتی متجاوزان در سواحل غربی یمن خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمدعلی الحوثی در توئیتی نوشت: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد فرمانده متجاوزان آمریکایی - سعودی و اماراتی در جبهه سواحل غربی یمن به هلاکت رسیده و فرد دیگری به جای وی منصوب شده است.
وی افزود: اطلاعات اولیه نشان می دهد عبد السلام الشحی فرمانده اماراتی نیروهای متجاوز در سواحل غربی یمن کشته شده و علی الطنیجی به جای وی منصوب شده است تا نبرد را در جبهه سواحل غربی فرماندهی کند.
گفتنی است یگان پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز با یک فروند پهپاد قاصف-1 بارها اتاق عملیات نیروهای متجاوز و مزدور را در جبهه سواحل غربی یمن با دقت بالا بمباران کرد.

در همین حال منابع نظامی یمنی اعلام کردند ­یک افسر اماراتی مکزیکی تبار و تعدادی از مزدوران در عملیات نظامی ویژه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه ساحل غربی این کشور به هلاکت رسیدند.
این منابع با تاکید بر اینکه این افسر اماراتی مکزیکی تبار قبلا برای شرکت آمریکایی بلک واتر کار می کرد افزودند یگان های ویژه ارتش و کمیته های مردمی در عملیاتی ویژه به مواضع و مراکز استقرار نیروهای متجاوز در شمال منطقه الدریهمی حمله کردند و در این عملیات تعداد زیادی از مزدوران و جنگجویان خارجی از جمله یک افسر اماراتی مکزیکی تبار و شماری دیگر از مزدوران آفریقایی تبار کشته و زخمی شدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 27 شهریور 1397 - 11:38:28