دبیرکل انصارالله: همدستی آمریکا و صهیونیسم در ظلم به اسلام

سه شنبه 27 شهریور 1397 - 9:31:30
دبیرکل انصارالله: همدستی آمریکا و صهیونیسم در ظلم به اسلام

تهران- الکوثر: دبیرکل جنبش انصار الله یمن گفت آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ظلم و ستم علیه امت اسلامی شریک هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیرکل جنبش انصار الله یمن با اشاره به مظلومیت ملت های مسلمان در بسیاری از کشورها تأکید کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ظلم و ستمی که علیه امت اسلامی روا داشته می شود شریک هستند.

سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل انصار الله یمن در سخنرانی خود در هفتمین شب ماه محرم با اشاره به مشکلات و مصیبت های متعددی که امت اسلامی با آن مواجه است و همچنین مشهود نبودن آثار و نتایج عملی تعالیم اسلام از جمله عدالت، خیرخواهی، رحم و مروت و اصلاحگری در زندگی دینی و دنیایی مردم گفت: امت اسلامی در بسیاری از کشورها از حکمرانی نیروهای شر و طاغوتیان و تسلط مزدوران و حلقه به گوشان دشمنان امت یعنی آمریکا و اسرائیل در رنج و عذب است. این اوضاع هیچ گونه سنخیتی با اسلام و راهنمودهای آن ندارد، ملت های مسلمان نماز می خوانند و روزه می گیرند و قسمت اعظم شعائر اسلامی را رعایت می کنند ولی به صورت مطلق تسلیم سیاست های آمریکایی و اسرائیلی می شوند و حکومت ها در کشورهای اسلامی با تمام توان در خدمت منافع آمریکا هستند و واقعیت های فرهنگی، موضع گیری ها، رویکردها و بسیاری مسائل دیگر را بر اساس همخوانی با سیاست های شیطانی آمریکا تنظیم می کنند. برخی از حکومت ها در کشورهای اسلامی می پذیرند که با اسرائیل ائتلاف کنند و علیه سایر کشورهای اسلامی خصومت بورزند و علیه آنها توطئه چینی کنند.

وي در ادامه افزود: امت اسلامی و ملت های مسلمان در مناطق زیادی از جمله فلسطین، میانمار، یمن و عراق و سایر کشورها از مظلومیت شدید رنج می برند و به واسطه دخالت های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و اسرائیل مورد ظلم و ستم واقع شده اند. در این میان سؤالی که مطرح می شود این است که چه کسی مسئول برقراری عدالت در میان کشورها و ملت های عربی و اسلامی است تا از شر ظلم و ستم رها شوند؟ آیا باید به سازمان ملل چشم داشته باشیم و منتظر باشیم حق و عدالت را در میان ما برقرار سازد و ظلم را برچیند و اوضاع را سر و سامان دهد؟ کسی که چنین انتظاری داشته باشد مانند کسی است که در حال تشنگی به سراب دل خوش کرده باشد.

وي افزود: در مرحله بعد اگر بخواهیم از مظلومیت ملت یمن سخن بگوییم باید بپرسیم چه کسی تجاوز علیه ملت یمن را پشتیبانی و توجیه و از آن حمایت سیاسی و نظامی و لجستیکی می کند؟ بدون شک آمریکا! وزیر امور خارجه آمریکا چند روز پیش در کنگره این کشور شهادت داد ائتلاف متجاوز سعودی تا حد زیادی از هدف قرار دادن غیرنظامیان خودداری می کند، این در حالی است که این ائتلاف روزانه مرتکب جنایت علیه غیرنظامیان و منافع عمومی ملت یمن در تمام زمینه های زندگی می شود. آمریکا عامل اصلی و درجه یک آسیب رساندن به ملت یمن است و عربستان و امارات فقط ابزار دست آمریکا هستند. از این رو هیچ کشوری با تکیه بر سازمان ملل و شورای امنیت نتوانسته است از ظلم و ستم رهایی یابد و به عدالت و امنیت برسد. برعکس ما شاهد بودیم در زیر سایه سازمان ملل چه جنایت هایی از سوی صربها علیه مسلمانان در بوسنی و هرزگوین رخ داد.

سید عبدالملک بدرالدین با اشاره به سواستفاه دشمنان امت اسلامی و گروه های تکفیری از مفاهیم و عناوین اسلامی و دینی برای رسیدن به اهداف غیر مشروع افزود: ما شاهد هستیم گروه های تکفیری از عنوان جهاد در راه خدا در غیر مسیر واقعی آن استفاده و در نهایت در مسیر برنامه های آمریکا و اسرائیل و تأمین منافع آنها حرکت می کنند و جهاد آنان در راه خدا نیست بلکه در راه آمریکا و اسرائیل و ضربه زدن به امت اسلامی است. مشخص و واضح است که آمریکا و اسرائیل مظهر شر و باطل هستند، ولی گروه های تکفیری با وجود اینکه پرچم جهاد را علم می کنند علیه مظاهر شر و باطل حرکتی نمی کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 27 شهریور 1397 - 9:31:23