اتحادیه عرب: رژیم صهیونیستی به پاکسازی نژادی فلسطینی ها ادامه می دهد

دو شنبه 26 شهریور 1397 - 14:6:22
اتحادیه عرب:  رژیم صهیونیستی به پاکسازی نژادی فلسطینی ها ادامه می دهد

تهران- الکوثر: اتحادیه عرب در بیانیه ای به مناسبت سی و ششمین سالروز کشتار صبرا و شتیلا تاکید کرد، رژیم صهیونیستی از چندین دهه پیش تاکنون پیوسته در صدد کشتار فلسطینی ها و پاکسازی نژادی آن ها بوده است و به همین دلیل جامعه بین الملل باید راهی برای متوقف کردن این جنایت ها بیابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از تارنمای «مصراوی »، اتحادیه عرب  هشدار داد اگر رژیم صهیونیستی آزاد گذاشته شود، دست به کشتارهای فجیعی می زند.
اتحادیه عرب در ادامه از جامعه بین الملل خواست به صورت جدی وارد عمل شود و از ویران کردن کامل روستای «الخان الاحمر » در شرق قدس اشغالی توسط صهیونیست ها جلوگیری کند.
در ادامه این بیانیه اتحادیه عرب آمده است، قدرت های زورگو با وجود کشتارها، ترورها و محاصره ها، به هیچ وجه نمی توانند حقوق مردم فلسطین را از بین ببرند.
اتحادیه عرب افزود، کشتار صبرا و شتیلا یکی از بزرگترین کشتارهای مردم فلسطین در خارج از مرزهای آن بود و هدف این بود که مردم فلسطین را به زانو درآورند و به همین دلیل به غیر نظامیان بی دفاع حمله کردند.
این بیانیه می افزاید، اکنون 36 سال از فاجعه صبرا و شتیلا می گذرد، مقام های رژیم اشغالگر قدس همچنان به کشتار و کوچاندن فلسطینی ها ادامه می دهند، اتفاقات و کشتارهایی که در مرزهای نوار غزه روی می دهد،آواره کردن اهالی روستای الخان الاحمر جهانیان را به یاد عملیات پاکسازی و تبعیض نژادی صهیونیست ها می اندازد.
فاجعه صبرا و شتیلا یکی از وحشیانه ترین فجایع رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین است. در این جنایت که در 25 شهریور 1361رخ داد، حدود سه هزار 500 تا 5 هزار فلسطینی از جمله زن و کودک و میانسال و چندین لبنانی به دست صهیونیست ها شهید شدند.


دو شنبه 26 شهریور 1397 - 0:6:26