هراس دائمی بن سلمان از ترور شدن!

یک شنبه 25 شهریور 1397 - 12:26:23
هراس دائمی بن سلمان از ترور شدن!

تهران- الکوثر: محمد بن سلمان که با کنار زدن همه شاهزادگان سعودی خود را به عنوان حاکم واقعی عربستان سعودی تحمیل کرده است، از بیم انتقام عموزادگانش مانند یک فرد تحت تعقیب در هراس دائمی از ترور شدن زندگی می کند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صفحه کاربری «العهد الجدید» در توئیتر که به انتشار اخبار پشت پرده مشهور است نوشت محمد بن سلمان پس از سرکوب مخالفان خود حتی افراد قدرتمند در خاندان حاکم بر عربستان، اکنون مانند فرد تحت تعقیبی زندگی می کند که همواره در بیم و هراس از ترور شدن قرار دارد و تدابیر امنیتی بی سابقه ای در اطراف خود اتخاذ کرده است.

این اطلاعات با یافته های مؤلف و تاریخ نگار «مایکل پرلی» در روزنامه «تایمز» انگلیس مطابقت دارد که اخیرا نوشت «روزهای بن سلمان به شمارش افتاده است» و در این راستا به شواهد و مدارک زیادی استناد کرد.

حساب کاربری «العهد الجدید» که بیش از 300 هزار دنبال کننده دارد نوشت صرفنظر از گزارش منتشر شده در روزنامه تایمز، رفتار محمد بن سلمان نشان می دهد او مانند یک فرد تحت تعقیب زندگی می کند.

به نوشته العهد الجدید، حمله بی هدف به همه و سرکوب هر شخصی که ممکن است زمانی به مخالف تبدیل شود به اضافه تدابیر شدید امنیتی در اطراف بن سلمان که حتی دسترسی نزدیکانش را به او دشوار کرده است همگی نشان می دهد او احساس یک فرد هراسان و تحت تعقیب دائمی را دارد که هر لحظه نگران ترور شدن است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 25 شهریور 1397 - 12:24:23