دعوت به بسیج عمومی در خان الاحمر

دو شنبه 19 شهریور 1397 - 10:3:27
دعوت به بسیج عمومی در خان الاحمر

رام الله- الکوثر: نیروهای ملی و اسلامی در استان رام الله و البیره از فلسطینی ها خواستند حضوری دائم در روستای خان الأحمر داشته باشند تا مانع تخریب این روستا به دست اشغالگران صهیونیست شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این نیروها در بیانیه خود که روز گذشته منتشر شد هفته کنونی را به نشانه مخالفت با کوچ اجباری و آوارگی ساکنان خان الاحمر، «هفته خان الأحمر» نامیدند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اخیرا حکم دادگاه بدوی درباره تخریب روستای فلسطینی خان الأحمر را تایید کرد و هفت روز یعنی تا روز جمعه آینده برای تخلیه روستا به ساکنان آن فرصت داد.

در بیانیه گروه های فلسطینی آمده است: خواستار مشارکت در تلاش های مردمی و حضور گسترده در روز جمعه در خان الاحمر و برگزاری نماز جمعه در بین تحصن کنندگان در این روستا و مقابله با طرح سیطره بر اراضی فلسطینی ها به هر شیوه ای هستیم.

از سوی دیگر گروه های فلسطینی مردم را به شرکت در گردهم آیی امروز دوشنبه در میدان المناره شهر رام الله به منظور اعلام مخالفت با توقف کمک مالی آمریکا به آنروا فراخواندند.

شایان ذکر است در روستای خان الاحمر در شرق قدس اشغالی 109 نفر در بیم و امید پس از حکم دادگاه عالی اسرائیل به تخریب منازلشان زندگی می کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 19 شهریور 1397 - 10:3:17