علت تمرکز دشمنان مقاومت بر ایران از نظر دبیرکل حزب الله

جمعه 16 شهریور 1397 - 16:47:25
علت تمرکز دشمنان مقاومت بر ایران از نظر دبیرکل حزب الله

بيروت- الکوثر: دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تلاش ها برای نابود کردن شیعیان گفت: واشنگتن، تل آویو و دنباله روهای آنها پس از ناکامی در جنگ های مختلف، اکنون تلاش می کنند بر کانون اصلی محور تشیع یعنی ایران متمرکز شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت فرارسيدن ماه محرم گفت «زمانی که آل سعود جنگ علیه یمن را آغاز کرد، امام جماعت مکه گفت این جنگ میان شیعیان و سنی ها است. بدترین چیزی که پیش بینی می کردیم تلاش برای کشیدن ما به جنگ میان تشیع و تسنن بود. این جنگ به شکست انجامید. به همین حد اکتفا کردند؟ در مرحله نخست گفتند باید به عوامل ایران حمله کرد (جنگ 2006). وقتی که شکست خوردند، وارد مرحله دوم شدند تا به پل ها بین ایران و عوامل آن آسیب وارد کنند (جنگ سوریه 2011) در این جنگ هم شکست خوردند».

اکنون واشنگتن، تل آویو، و دنباله روهاي آنها و در راس آنها عربستان به جایی رسیدند که از همان ابتدا به آن معتقد بودند؛ اما به اندازه کافی بر آن متمرکز نشدند. این که باید به سمت اصل و مرکز یعنی ایران برویم. باید جنگ را به داخل ایران منتقل کنیم. به همین علت، تحریم ها را افزایش دادند تا از این طریق برای منزوی کردن ایران، منزجر کردن مردم از حاکمیت ایران، سوق دادن مردم به سوی برپایی تظاهرات در ایران و ایجاد فتنه بین ایران و عراق و بین بخش های مختلف ملت ایران تلاش کنند».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 16 شهریور 1397 - 16:30:57