درخواست گروهای فلسطینی برای تحصن مقابل مرکز فرهنگی کنسول‌گری آمریکا

یک شنبه 11 شهریور 1397 - 17:20:31
درخواست گروهای فلسطینی برای تحصن مقابل مرکز فرهنگی کنسول‌گری آمریکا

رام الله - الکوثر: گروهای ملی فلسطینی در کرانه باختری خواستار تحصن در روز سه شنبه مقابل مرکز فرهنگی کنسول‌گری آمریکا در رام‌الله شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گروه‌های ملی و اسلامی در کرانه باختری از مردم خواستند برای مخالفت با مواضع آمریکا مبنی بر توقف کمک مالی به آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به عنوان مقدمه نابودی آن و حذف حق بازگشت، در تحصن مقابل موسسه وابسته به مرکز فرهنگی کنسول‌گری آمریکا مشارکت گسترده‌ای داشته باشند. این موسسه در ژوئن ۲۰۱۰ تاسیس شده است.

این گروه‌ها همچنین خواستار مشارکت در نماز جمعه و راهپیمایی هفتگی با هدف ابراز مخالفت با شهرک سازی‌ها، تاکید بر اهمیت گسترش مقاومت مردمی، مسدود کردن مسیرهای شهرک‌نشیان و مقابله با آنها به هر روش ممکن، شدند.

گروهای مذکور در ادامه با هدف مخالفت با طرح‌های کوچاندن اجباری فلسطینیان خواستار مشارکت در نماز جمعه در چادر اعتصاب در منطقه خان‌الاحمر شدند.

این گروه‌ها از همه نهادهای حقوقی و انسانی بین‌المللی خواستند برای نجات جان اسرا همزمان با تشدید سرکوبگری علیه آنها هر چه سریع‌تر ورود کنند و برای متوقف کردن نقض حقوق بشر، رژیم اشغال‌گر را تحت فشار قرار دهند.


یک شنبه 11 شهریور 1397 - 17:20:22

دسته بندی :